עודד און מונה לסמנכ"ל השיווק והמכירות של ספייק
חברת ספייק (Spike) – המשנה את פני האימייל המסורתי לפלטפורמה מבוססת מסרים ותקשורת ארגונית – הודיעה אתמול (ג') על מינויו של עודד און לסמנכ"ל השיווק והמכירות שלה. און, נשוי ואב ל-3, בעל תואר ראשון במחשבים והיסטוריה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת צפון קרוליינה, מביא איתו ניסיון רב של שני עשורים בפיתוח מוצר, שיווק וניהול בחברות תוכנה B2B SaaS ו-B2C. און, שימש בעברו בתפקידי שיווק בכירים כגון VP Demand Generation ב-Yotpo,
Sr. Director of Growth Marketing ב-AppsFlyer, ו-VP Performance Marketing ב-Gett. "בשנתיים האחרונות ספייק חוותה תהליך התפתחות עסקית מואצת ויותר מ-200 אלף משתמשים עסקיים ופרטיים הטמיעו את ספייק כפתרון תקשורת פנים וחוץ ארגוני; עידן העבודה מהבית והעבודה ההיברידית מחייב פתרון שיאגד את התקשורת הארגונית במקום אחד", אמר דביר בן ארויה, ממייסדי ומנכ"ל ספייק, שהמשיך והבהיר: "לאור ההתרחבות, ספייק משלשת את כח האדם. צירופו של עודד יעזור לנו להאיץ את ערוצי הצמיחה, כדי להגיע לעשרות מיליוני משתמשים פרטיים ועסקיים בשנתיים הקרובות". און עצמ מסר כי: "ספייק הינה פלטפורמה מהפכנית. היא פותרת את האתגרים העיקריים סביב התקשורת האישית והארגונית, ומאפשרת חיבור יעיל וטוב יותר בין אנשים וצוותים בתוך הארגון ומחוצה לו. אני מאד שמח להצטרף לצוות המוכשר שלנו כדי להשיג את החזון של ספייק".
תגובות
(0)