מזל טוב: יומולדת עשור לאינטגריטי תוכנה

מימין: אורן קרוג, המנכ"ל הנכנס, וארז גולדשטיין, המנכ"ל היוצא של אינטגריטי תוכנה, שעובר לתפקיד נשיא החברה.

500 אורחים הגיעו לחגיגת יומולדת עשור לאינטגריטי תוכנה מבית מטריקס, המתמחה בפתרונות תוכנה בעולם תשתיות אבטחת המידע והסייבר, שהתקיימה לאחרונה בתיאטרון הקאמרי בתל אביב. בין האורחים – לקוחות החברה, בכירי חברות ה-IT המובילות בשוק הישראלי ושותפים, כמו  Silverfort, HCL, Infinipoint, Ironscales, Securely, Citrix, Proofpoint, Innocom  ו-Nutanix, שגם נתנו חסות לאירוע.

ארז גולדשטיין, מייסד החברה ומבעליה, ציין בגאווה על במת התיאטרון, כי "היום אנחנו חוגגים עשור ומציינים שיא של תוצאות עסקיות, 350 לקוחות ופורטפוליו עשיר של מוצרי תוכנה, כשאנחנו מובילים את השוק בתחומינו. כל זה לא היה מתאפשר ללא שיתוף הפעולה והעשייה הפורה והמשגשגת של כולכם, ועל כך מגיעה לכם תודה ענקית".

גולדשטיין ניצל את ההזדמנות גם להיפרד באופן רשמי מתפקידו כמנכ"ל החברה כשציין שהוא עובר לכהן כנשיא החברה, ובירך את המנכ"ל הנכנס, אורן קרוג, שבמשך 16 השנים האחרונות כיהן בתפקידי ניהול שונים במטריקס, החברה האם. קרוג שיתף את הנוכחים ואמר, כי "יש לנו תוכניות רבות להמשיך ולהצעיד את אינטגריטי תוכנה בחזית הטכנולוגיה הישראלית בתחומי אבטחת המידע והסייבר, הווירטואליזציה והתשתיות".

לאחר מכן צפו האורחים בהצגה "גאון בכלוב" בכיכובו של עמוס תמם, שנשאר לאחר ההצגה לשוחח עם הקהל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים