באו לבקר במאורת הנמר: אלעד לביא ועינת נועה סולטן, מינקובסקי תקשורת

06/04/2022 15:38
ועינת נועה סולטן, מנהלת פיתוח עסקי והצלחת לקוח, טאלעד לביא, Adv & Notary CFO, מינקובסקי תקשורת

לאחרונה ביקרו במאורת הנמר אלעד לביא, Adv & Notary CFO ועינת נועה סולטן, מנהלת פיתוח עסקי והצלחת לקוח מקבוצת מינקובסקי תקשורת.

מינקובסקי תקשורת נוסדה בשנת 2015 ופועלת כחברת יח״צ, והיא one stop shop עם מומחיות שנעה בין ייעוץ אסטרטגי ותקשורתי וניהול משברים, עבור בדוברות ולובי, ועד חיבורים עסקיים והפקת כנסים ואירועים.

החברה התרחבה ופתחה לפני פחות משנה את Mink n'Vik, המנוהלת על ידי איש הקריאייטיב והאסטרטגיה רז נוביק, וחולשת על עולמות המיתוג, הדיגיטל, הפרסום והטכנולוגיה.

השניים סיפרו לי כי נפתחה מחלקה חדשה, העוסקת בחיבורים עסקיים ופתרונות אסטרטגיים לחברות ועסקים עצמאיים.

עוד למדתי מסולטן ולביא, כי העבודה עם חברות מעולם הטק מפגישה אותם עם יזמים בעלי אופי חדשני ופורץ דרך, מה שהופך את העבודה למעניינת ומאתגרת.

״התפקיד שלנו הוא לדאוג לחיבורים עסקיים רלוונטיים, כנסים וועידות, טלוויזיה וכל תחום שיתרום לקידום מטרות הלקוח שלנו ולהיות שותפים באסטרטגיית היח"צ שלהם", אומרת סולטן. "אנחנו דואגים משלב הרעיון ועד הוצאתה לפועל של כל יוזמה מסחרית".

לדברי לביא, ״אנחנו פועלים להקמת עוד שתי תת מחלקות מעניינות, ומחפשים חיבורים עסקיים מעניינים עם חברות b2b, b2c, b2e, וכן להכיר כמה שיותר מיזמים עסקיים ומוצרים חדשים בתחומנו".

במפגש עדכנו אותי השניים בלקוחות הקבוצה, והגענו לסיכום על שיתופי פעולה בין לקוחותינו ללקוחות מינקובסקי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים