מפגש שני של קהילת וורקטו בישראל

מרקוס זירן - ממייסדי וורקטו וסגן נשיא בכיר לשותפים ב-וורקטו.

חברת וורקטו (Workato) האמריקנית, שפתחה את הסניף הישראלי שלה לפני כשמונה חודשים, קיימה מפגש קהילה שני באולם האירועים 'צהלה', אליו הגיעו כ-130 לקוחות.

וורקטו פיתחה פלטפורמת אינטגרציה אוטומטית, המחברת בין כל מערכות הארגון ומערכות הענן שבשימוש הארגון ומנהלת את התהליכים העסקיים בזמן אמת, בין כל המערכות. לאחרונה גייסה החברה 200 מיליון דולר, לפי ערך של 5.7 מיליארד דולר.

האירוע, אשר התקיים באווירה חמה (תרתי משמע), כלל מינגלינג טעים ומספר דוברים, אשר סיפרו על הצלחת החברה בעולם ובישראל, חלקו רעיונות יצירתיים והדגימו את יכולותיה במקרי בוחן, תוך הדגשת  העובדה שאוטומציה ארגונית היא כיום פן חשוב ממעלה ראשונה להצלחת כל ארגון, עקב ריבוי האפליקציות והמערכות הפועלים במקביל.  

הדובר המרכזי היה מרקוס זירן – אחד ממייסדי החברה וסגן נשיא בכיר לשותפים ב-וורקטו – ובהמשך דיברו: אלעד צבאן – מנהל מכירות אזורי; דודי סנדלר – מוביל צוות אינטגרציה בשטראוס מים; ודניאל סלבין – מנהל תפעול מכירות בחברת סניק (Snyk), שותפה של וורקטו.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

מימין לשמאל: קובי אהרון – יועץ פתרונות בוורקטו; דניאל סלבין - מנהל תפעול השיווק בחברת סניק; מרקוס זירן - סגן נשיא בכיר לשותפים בוורקטו; דודי סנדלר – מנהל אינטגרציה בשטראוס מים; ואלעד צבאן – מנהל מכירות אזורי בוורקטו.

מימין לשמאל: קובי אהרון – יועץ פתרונות בוורקטו; דניאל סלבין – מנהל תפעול השיווק בחברת סניק; מרקוס זירן – סגן נשיא בכיר לשותפים בוורקטו; דודי סנדלר – מנהל אינטגרציה בשטראוס מים; ואלעד צבאן – מנהל מכירות אזורי בוורקטו. צילום: יח"צ

אירוע לקוחות וורקטו.

אירוע לקוחות וורקטו. צילום: יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים