הדור הבא של יזמי הסטארט-אפ

משמאל: ירון אלעד – מנכ"ל אלרון ונצרס, יעל הר אבן – סמנכ"לית אורקל ישראל, יעל חן – מנכ"לית יזמים צעירים, מיקה רוטברט, מתן ארד, ירוסלב מיניאלוב - מנהל תוכנית הסטארטאפים. יושב: עידו כהן

19 בני נוער, תלמידי בתי ספר תיכון מרחבי הארץ, זכו להציג את מיזמי הסטארט-אפ שלהם בפני צמרת משקיעי ההייטק בישראל ובכירים מהתעשייה וממערכת החינוך. האירוע התקיים לציון סיומה של שנת הפעילות הראשונה של תוכנית הסטארטאפים ע"ש עוזיה גליל ז"ל, אבי ההיי-טק הישראלי, אשר הוקמה פותחה ונוהלה על ידי יעל חן, מנכ"לית יזמים צעירים ישראל ובשיתוף אלמנתו, אלה גליל, מייסדת ונשיאת כבוד ארגון יזמים צעירים ישראל, וקרן השקעות הטכנולוגיה אלרון ונצ'רס.

את האירוע אירחה חברת אורקל ישראל, התומכת ומלווה יזמות טכנולוגית בקרב בני נוער במגוון דרכים, בין היתר במסגרת תוכנית הסטארטאפים הגלובלית של החברה, Oracle for Startups.

בין המשקיעים ובכירי ההייטק באירוע היו: דני הוז, יו"ר אלרון ונצ'רס, ירון אלעד, מנכ"ל ומנהל שותף באלרון ונצ'רס, יעל הר-אבן, סמנכ"לית אורקל ישראל, ירוסלב מיניאילוב, מנהל תוכנית הסטארט-אפים של אורקל בישראל, זאב בינמן, מקרן פיטנגו, ארז עופר, מ-83NORTHEARLY, רינת רמלר, מ-JVP, מיכל גבע, מקרן Triventures, עמוס טלמור, גליה אלבין, ואחרים.

המיזמים המובילים שנבחרו להציג היו:

MOOSH – מנוע חיפוש מבוסס AI להתאמת מתנות למקבלי המתנה. מנכ"לית:  דריה לשם, בוגרת כיתה י"א, בת 17.

ALTZ – אפליקציה לשיפור איכות החיים של חולי דמנציה ומשפחותיהם, המספקת מענה לקשיים הבסיסיים של אותם חולים בהתנהלותם היומיומית. מנכ"לית: תומר בן יבגי, בוגרת כיתה י', בת 16.

STARYEAM – סימולטור לשיפור חוויית לימוד הנהיגה לשימוש ביתי במודל מינויים (SaaS) תוך שימוש ב-VR. מנכ"ל: איתי זיוון, בוגר כיתה י', בן 16.

Pro- Look – מערכת למניעת תאונות בקורקינטים חשמליים, המבוססת על בניית פרופיל רכיבה אישי (אנונימי) לכל משתמש ומתן פידבק לרוכב עצמו על מנת שיוכל להשתפר. מנכ"ל: מתן ארד, בוגר כיתה י"ב, מתגייס לצה"ל בחודש אוגוסט.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. טליה רונן גרתי

    אני קוראת את הפרטים, המעידים על דמיון פורה, על ההמצאות , התורמות לאיכות החיים שלנו, על גילם של הנערים והנערות האלה--- והלב מתמלא גאווה . כל הכבוד לצעירים האלה !-! כל הכבוד לאלה גליל, שיודעת בוודאות, שעוזיה , הראשון בארץ בעידוד ובהובלת העולם הזה--- היה כ ך רואה את עתיד היכנולוגיה בארץ. !!! תאחלת לכו העוסקים בפרויקט החשוב הזה הרבה הצלחה !!!

אירועים קרובים