Movie Night לעובדי אוברוולף: צפייה בסרט תור בבכורה מוקדמת

"תור" ב-Movie Night לעובדי אוברוולף בסינמה סיטי גלילות.

למעלה מ-200 עובדי סטארט-אפ הגיימינג הבינלאומי אוברוולף, נפגשו ביום ה' האחרון, להקרנת בכורה של הסרט של מארוול "תור: אהבה ורעם" (Thor: Love and Thunder). עובדי החברה ואורחיהם הגיעו לאולם סינמה סיטי גלילות ונהנו מכיבוד, שתיה והקרנה פרטית של הסרט.

ככלל, אוברוולף מקיימת סדרת "הקרנות הבכורה" מדי כמה חודשים, כערב כיף עבור עובדיה. האירועים מתקיימים במגוון אולמות קולנוע בישראל, אותם שוכרים וממתגים במיוחד עבור העובדים ואורחיהם. בשנה האחרונה הספיקו עובדי אוברוולף כבר לצפות במגוון סרטים, ביניהם ד"ר סטריינג, מטריקס ובאטמן.

"פעם ברבעון אנחנו מקיימים את אירוע ה-Movie Night המפורסם. מדובר בהקרנת בכורה/טרום בכורה של סרט שנבחר מראש על ידי עובדי ועובדות החברה (לרוב סרטי מד"ב, מארוול או כל מיני דברים גיקיים בסגנון)", כך סיפרו בחברה. "לפני הסרט נפגשים העובדים ואורחיהם ונהנים מכיבוד, קוקטיילים ואפילו מחידון שעוסק בנושאים הקשורים לסרט. כמובן שיש גם פופקורן ושתייה – כי מה זה לראות סרט בלי פופקורן ושתייה. ה-Movie Night זה כנראה אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים לעשות יחד כאן באוברוולף – חוץ ממשחקי מחשב, כמובן", המשיכו והבהירו באוברוולף.

אוברוולף היא הבית של יוצרי התוכן למשחקים. עם למעלה מ-98,000 יוצרי תוכן ו-31 מיליון משתמשים פעילים בחודש, אוברוולף היא הפלטפורמה המובילה ליצירה, הפצה ומונטיזציה של מודים ואפליקציות למשחקי מחשב. המשימה של אוברוולף היא לאחד את קהילת יוצרי התוכן למשחקי מחשב, ולאפשר להם לייצר הכנסה מהדבר שהם הכי אוהבים לעשות – יצירת חוויות גיימינג ייחודיות ואדירות. ממשרדיה ברמת-גן, גייסה עד כה החברה מעל 150 מיליון דולר ממספר משקיעים, ביניהם: קרן אנדריסן הורוביץ (a16z), Griffin Gaming Partners, Insight Partners, Intel Capital, Liberty Technology Venture Capital, Marker ו-Ubisoft.

דיילי ציפי צפתה גם היא, נצפתה וחזרה עם תמונות

Movie Night לעובדי אוברוולף בסינמה סיטי גלילות.

Movie Night לעובדי אוברוולף בסינמה סיטי גלילות. צילום: יח"צ

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים