אירוע הפרישה המרגש של דדי דבורסקי, מנהל נס-פרו

בכירים בהיי-טק התכנסו לאירוע הפרישה של דבורסקי, מהמנהלים הבולטים בענף, שיצא לגמלאות ● גם הנמר היה שם - והוא מדווח

03/10/2022 15:00
דדי דבורסקי נושא דברים באירוע הפרישה שנערך עם יציאתו לגמלאות.

אירוע מרגש מאוד נערך על ידי חברת נס לרגל פרישתו לגמלאות  של דדי דבורסקי, מנהל נס-פרו (NessPRO) – קבוצת מוצרי התוכנה של נס. דבורסקי פרש לאחר כ-40 שנות עבודה בנס (ובעבר בטכם  – אחת משש החברות שמהן הורכבה נס) ומאז שנת 1995 כיהן  כמנהל נס-פרו.

מנחה האירוע, שנערך בבר סורא מארה הטרנדי על גג בתל אביב – היה פלי הנמר, יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים, והשתתפו בו מנהלים ועובדים מנס, בהווה ובעבר, חברים ובני משפחה של דבורסקי.

"בצעירותי רציתי להיות מאמן כדורגל", סיפר דבורסקי. "לשמחתי, זכיתי להיות מאמן ומנהל בענף התוכנה, ולא מעט מדרך הניהול שלי לקחתי מעולם הספורט. עברו כ-40 שנים נפלאות, מאתגרות ומעצימות. נס-פרו תמיד נמצאת בשיא החדשנות ומביאה פתרונות חדשים לשוק הישראלי.  תמיד שאפתי לעמוד ביעדים, להצליח ולגרום לכך שנס תמיד תהיה מס' 1. ואכן – במשך השנים הפכנו למותג מוערך ומוצלח בשוק הישראלי.

"לולא העובדים, שחלקם הולכים איתי שנים רבות, לא הייתה לי הצלחה כזו", הוסיף דבורסקי. "לנס-פרו יש צוות של אנשים לויאליים ומקצועיים, ולהם תודתי הגדולה. לצידי עומדת משפחתי הנפלאה, שתמיד הייתי מקור של גאווה עבורם".

דבורסקי ציין, כי תמיד ראה את האדם  במרכז. "הדרך הנכונה היא האנושיות והיחס החם לכל אחד בכל תפקיד.  אני עוזב ומשאיר את נס-פרו בידיים טובות, בידי עמית ארמוזה, ואני בטוח ומשוכנע שהוא יביא את נס-פרו להצלחה גדולה".

דדי דבורסקי עם עמית ארמוזה - המנהל החדש של נס-פרו

דדי דבורסקי עם עמית ארמוזה – המנהל החדש של נס-פרו צילום: שאולי לנדנר, Studio Art

ארמוזה, שניהל עד לאחרונה את חטיבת השליטה, הבקרה והסייבר בקבוצה, אמר, כי "דדי בנה קבוצה מדהימה וניהל אותה תוך איזון בין עמידה ביעדים עסקיים להתייחסות לפרט, חדשנות מול ניהול סיכונים, אסרטיביות ורגישות אנושית". בפנותו לדבורסקי אמר ארמוזה: "בשם קבוצת נס-פרו, אני מבטיח שנעשה הכל שתהיה גאה בנו גם בעתיד".

שחר אפעל, מנכ"ל נס, ציין, כי פרישתו של דבורסקי היא חילופי דורות, ואיחל הצלחה רבה לארמוזה ולכל קבוצת נס-פרו. בדברו על דבורסקי ציין, כי הדבר שמנחה אותו הוא כבוד לאדם, והאמון והאמינות חשובים לו ביותר. “אנו אוהבים אותך דדי", אמר אפעל.

מימין: שחר אפעל - מנכ"ל נס, דדי דבורסקי, פלי הנמר - יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים, אבי באום - יו"ר נס וקבוצת חילן.

מימין: שחר אפעל – מנכ"ל נס, דדי דבורסקי, פלי הנמר – יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים, אבי באום – יו"ר נס וקבוצת חילן. צילום: שאולי לנדנר, Studio Art

אבי באום, יו"ר נס וקבוצת חילן, אמר בפנותו לדבורסקי, כי "הייחוד שלך הוא שקודם כל אתה בן אדם ואתה מנהל מדהים, לעילא ולעילא". הוא ציין אנקדוטה מן העבר, שבה ניהל דבורסקי מכירה של תוכנה לחילן עוד לפני שעלתה בכלל האפשרות שחילן תרכוש את נס. "היה משהו באמת שלו, בגישה שלו, בנכונות שלו, שכבש אותי", אמר באום.

מימין: אהרון פוגל - לשעבר יו"ר נס טכנולוגיות, רביב צולר - לשעבר מנכ"ל נס טכנולוגיות וכיום נשיא ומנכ"ל כימיקלים לישראל, דדי דבורסקי, שחר אפעל - מנכ"ל נס.

מימין: אהרון פוגל – לשעבר יו"ר נס טכנולוגיות, רביב צולר – לשעבר מנכ"ל נס טכנולוגיות וכיום נשיא ומנכ"ל כימיקלים לישראל, דדי דבורסקי, שחר אפעל – מנכ"ל נס. צילום: שאולי לנדנר, Studio Art

בירכו את דבורסקי עוד רבים מעברו העשיר כמנהל.

רביב צולר, לשעבר מנכ"ל נס וכיום נשיא ומנכ"ל כימיקלים לישראל, ציין, כי "דדי הוא מנהל משכמו ומעלה. הוא יודע לסמן את המטרה ולפלס אליה את הדרך".

רביב צולר - לשעבר מנכ"ל נס טכנולוגיות וכיום נשיא ומנכ"ל כימיקלים לישראל, נושא דברים באירוע

רביב צולר – לשעבר מנכ"ל נס טכנולוגיות וכיום נשיא ומנכ"ל כימיקלים לישראל, נושא דברים באירוע. צילום: שאולי לנדנר, Studio Art

אהרון פוגל, לשעבר יו"ר נס, סיפר כיצד נוסדה החברה ב-1999, וציין, כי אחד האתגרים היה מיזוג התרבויות של החברות שהרכיבו את נס. "דדי הוא הדמות האידיאלית שאליה אתה רוצה להגיע במיזוג של תרבויות", אמר פוגל.

מימין: שחר אפעל - מנכ"ל נס, ודדי דבורסקי.

מימין: שחר אפעל – מנכ"ל נס, ודדי דבורסקי. צילום: שאולי לנדנר, Studio Art

מימין: אלכס זיו - לשעבר סמנכ"ל הכספים של נס טכנולוגיות, יורם מיכאליס, שכיהן בעבר בשורה של תפקידים בכירים בנס טכנולוגיות ובהם נשיא Ness ESG, מיכאל זינדרמן - לשעבר נשיא Ness TSG, אהרון פוגל - לשעבר יו"ר נס טכנולוגיות, רביב צולר - לשעבר מנכ"ל נס טכנולוגיות וכיום נשיא ומנכ"ל כימיקלים לישראל, דדי דבורסקי, שחר אפעל - מנכ"ל נס, איציק נרקיס – ​ לשעבר סמנכ"ל בכיר ב-Ness TSG.

מימין: אלכס זיו – לשעבר סמנכ"ל הכספים של נס טכנולוגיות, יורם מיכאליס, שכיהן בעבר בשורה של תפקידים בכירים בנס טכנולוגיות ובהם נשיא Ness ESG, מיכאל זינדרמן – לשעבר נשיא Ness TSG, אהרון פוגל – לשעבר יו"ר נס טכנולוגיות, רביב צולר – לשעבר מנכ"ל נס טכנולוגיות וכיום נשיא ומנכ"ל כימיקלים לישראל, דדי דבורסקי, שחר אפעל – מנכ"ל נס, איציק נרקיס – ​ לשעבר סמנכ"ל בכיר ב-Ness TSG. צילום: שאולי לנדנר, Studio Art

בירכו את דבורסקי גם מנהלים בנס ובני משפחתו. ריגשו, פרגנו והקיפו את דבורסקי באהבה גדולה.

דדי דבורסקי עם בניו דור, שרוליק ועידו.

דדי דבורסקי עם בניו דור, שרוליק ועידו. צילום: שאולי לנדנר, Studio Art

דדי דבורסקי עם משפחתו.

דדי דבורסקי עם משפחתו. צילום: שאולי לנדנר, Studio Art

 

 

 

 

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה מורן (פרידמן)

    דדי היה מטובי חניכי בממר"מ לאחר קורס תכנות והפעלה.הרבה השקעה שהשתלמה בו בישי שניידובר ואלי אחי מרדכי.בהצלחה דדי בגמלאות

אירועים קרובים