KLA והטכניון למען סטודנטיות

מימין: תמי סספורטה מהטכניון, ושלומית כץ, רעיה שאולוב ואורטל שרון מ-KLA.

פורום WISE של KLA ערך באחרונה אירוע העצמה לסטודנטיות בפקולטה להנדסת חשמל ומחשבים בטכניון. דשה נגרי, מנהלת מחלקת מחקר ב-KLA, הציגה בפני הסטודנטיות את תעשיית המוליכים למחצה בכלל ואת החברה בפרט, אורטל שרון, רכזת גיוס בחברה, שיתפה אותן בדברים שקורים מאחורי הקלעים של עולם גיוס כוח האדם, ושלומית כץ, ראשת צוות פיתוח, דיברה איתן על הימים הראשונים במקום עבודה חדש.

לאחר מכן קיימו נשות KLA עם הסטודנטיות סימולציות של ראיונות עבודה, סדנת כתיבת קורות חיים וסדנה לשיפור פרופיל הלינקדאין. הסטודנטיות התפזרו בין התחנות וספגו, בזמן קצר, ידע שלא יסולא בפז.

"אחת הסטודנטיות סיפרה כי סיימה דוקטורט וכבר הספיקה להקים בעבר סטארט-אפ, אולם עכשיו, כאשר היא מחפשת עבודה בתעשייה, היא חוששת שהמעסיקים יראו ברקורד שלה חיסרון", סיפרה כץ, שערכה לה את הסימולציה לראיון עבודה. "המפגש איתנו שיפר לסטודנטית את הביטחון העצמי והיא הבינה שההרפתקה היזמית שלה היא בחזקת יתרון ולא חיסרון".

תמי סספורטה, מנהלת קשרי תעשייה ושיתופי פעולה בפקולטה, אמרה כי "האירוע תוכנן לענות על צרכי הסטודנטיות שלנו, והוא כלל תכנים איכותיים ומדויקים עבורן".

עוד היו באירוע צלמת שהזמינה KLA צילמה תמונת פרופיל מקצועית של כל סטודנטית שהתייצבה מול המצלמה, שיכולה לשרת אותה בהמשך הדרך, ארוחת ערב חגיגית ומינגלינג מפרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים