באה לבקר במאורת הנמר: יעל חיו, מומחית בניהול משא ומתן
באחרונה באה לבקר במאורת הנמר יעל חיו, שמזה מעל 20 שנים הינה מומחית בניהול תהליכי משא ומתן מורכבים.
חיו מביאה אתה שילוב של ניסיון ניהולי בכיר בזירה העסקית הגלובלית וידע אקדמי עדכני. המוטו שלה הוא: "זה לא סגירת העסקה, אלא הגעה לעסקה הטובה ביותר האפשרית". היא סיפרה לי בביקור שהיא מתמקדת בבניית שותפויות אסטרטגיות, יישוב סכסוכים עסקיים והאצת ביצועים. חיו מסייעת ללקוחות בניהול דינמיקה של יחסי משא ומתן ושיפור הביצועים העסקיים שלהם, באמצעות מגיעים יעילים יותר.
העסקאות שהיא סייעה לסגור היו בסכומים של עשרות ועד מאות מיליוני דולרים, עם לקוחות וספקים בארצות הברית, בריטניה, צרפת, ישראל, גרמניה, רוסיה, סין, אוסטרליה ועוד. על לקוחותיה נמנות חברות כגון AWS של אמזון, אינטל, סאפ, Wix, אורקל, דל, אפלייד מטיריאלס, וגם גופים שהם לא חברות היי-טק כגון פייזר, רשת מלונות הילטון ומשרד הביטחון הישראלי. היא הובילה ומובילה תהליכי משא ומתן בשם מעסיקיה או לקוחותיה, עם חברות כגון מיקרוסופט, יבמ, גוגל, דל, HP, לינקדאין, רשת מלונות מריוט ויונייטד איירליינס.
במשך מעל שני עשורים, חיו ניהלה מחלקות רכש בחברות טכנולוגיה רב לאומיות כגון נייס ו-BMC. עם ניסיונה בניהול תהליכים בינלאומיים, היא מסייעת ללקוחותיה לעשות עסקים בהצלחה עם מספר רב של ספקים, לקוחות ושותפים, על פני מגזרים, גיאוגרפיות ותרבויות.
כמו כן, חיו מלמדת קורסים בנושאי משא ומתן עסקי מורכב בחברות שונות ברחבי העולם, וכן בתארים במוסדות אקדמיים ומקצועיים: המכללה למנהל, אוניברסיטת רייכמן ואוניברסיטת בייג'ינג. היא בעלת תואר שני ביישוב סכסוכים, גישור ומשא ומתן מאוניברסיטת בר אילן.
תגובות
(0)