מינויים בכירים בחברת הסייבר ארמו

אריק לנדאו מונה לסמנכ״ל מחקר ופיתוח, קרייג בוקס לסמנכ״ל קוד פתוח וקהילת מפתחים, וקווינטין קינג - לסמנכ״ל מכירות

מימין: אריק לנדאו - סמנכ״ל מחקר ופיתוח, קרייג בוקס - סמנכ״ל קוד פתוח וקהילת מפתחים, וקווינטין קינג סמנכ״ל מכירות - ארמו.

חברת הסייבר ארמו (ARMO), שמפתחת את פלטפורמת אבטחת המידע הראשונה לקוברנטיס, המבוססת באופן מלא על קוד פתוח, הודיעה על שורת מינויים בכירים: אריק לנדאו מונה לסמנכ״ל מחקר ופיתוח, קרייג בוקס לסמנכ״ל קוד פתוח וקהילת מפתחים, וקווינטין קינג – לסמנכ״ל מכירות. בחברה אומרים כי מינויים אלה מגיעים בהמשך לצמיחה המשמעותית שהיא חווה בשנה האחרונה.

לנדאו הוא בעל ניסיון עשיר בניהול צוותי פיתוח משלב הרעיון דרך ההטמעה ועד לתמיכה השוטפת בלקוחות. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ״ל פיתוח ב-JFrog והיה אחראי על פיתוח מוצרי האבטחה Xray & Advanced Security. במסגרת תפקידו בארמו יוביל לנדאו וינהל את ארגון הפיתוח של החברה, תהליכי וצוותי הפיתוח ויבסס את התשתיות לצמיחה מואצת והרחבת היכולות מוצרי החברה.

בוקס הוביל בתפקידו הקודם את פרויקט הקוד הפתוח הגדול ביותר של גוגל, ונחשב לאחד המשפיענים הבולטים בעולמות הקוד הפתוח וכלי פיתוח. בוקס הוא אחד הדמויות המרכזיות בעולם הקוברנטיס, והצטרפותו לחברה היא אסטרטגית ומעידה על חשיבות האופן סורס עבור ארמו ותוכניותיה לעתיד.

קינג יוביל במסגרת תפקידו את אסטרטגיית המכירות, תוך שהוא מבסס ובונה את מערך המכירות. קינג הוא בעל ותק של יותר מעשור בענף הסייבר. בתפקידיו הקודמים בנה והוביל צוותי מכירות בענקית הסייבר פאלו אלטו נטוורקס וב-Cyolo Security.

שאולי רוזן, מייסד שותף ומנכ״ל ארמו: ״הצטרפותם של שלושת חברי ההנהלה החדשים היא צעד משמעותי בהתרחבותה של החברה, ובהמשך ביסוס מעמדה כמובילה בשוק כלי העבודה למפתחים בתחומי האופן סורס וה-DevOps. על מנת להאיץ את הצמיחה החיובית שארמו חווה בשנה האחרונה, אנו זקוקים להנהלה מצוינת שתצעיד את החברה קדימה ותהיה שותפה לעוד ועוד הישגים. אני מברך על הצטרפותם של אריק, קרייג וקווינטין, ומצפה לעבוד איתם באופן צמוד ולקדם את החברה לשלב הבא״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים