מסורת עם טוויסט – מאירוע גמר ליגת האלופות לאירוע גמר המונדיאל

החברות Matrix 2Bsecure, נטסקופ ו-פאנרה באירוע גמר המונדיאל.

חברת אבטחת המידע והסייבר של מטריקס, Matrix 2Bsecure, בשילוב שותפותיה חברת נטסקופ (Netskope) וחברת ההפצה פאנרה (Panera), קיימו אירוע לקוחות חגיגי לכבוד גמר המונדיאל.

החברות הקרינו על מסך ענק את משחק הגמר בבר הפטריקס בפתח תקווה, לשם הגיעו לקוחות משותפים של החברות, אשר נהנו מערב של חוויות ואווירה טובה, שכלל ארוחת ערב עשירה וכמובן בירה ויין ללא תחתית.

חברת Matrix 2Bsecure מקיימת בעשור האחרון מסורת עקבית של שידור גמר ליגת האלופות לכלל לקוחותיה. השנה, עם שידורי המונדיאל, הוחלט כמובן על אירוע דומה נוסף לכבוד גמר גביע העולם בכדורגל. מוטי צ'יקו, מנכ"ל החברה, ציין כי "בין שלל הכנסים והמפגשים הטכניים והמקצועיים שמתקיימים על בסיס קבוע בתעשייה, חשובים לנו התקשורת והקשר הישיר עם לקוחותינו הרבים, ולכן אנחנו שמים דגש גדול גם על אירועי כיף וגיבוש שמוציאים אותנו ומהשגרה ומטעינים אותנו בכוחות מחודשים".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה, וחזרה עם תמונות

מימין לשמאל: עידן בן נאים - מנהל פעילות נטסקופ ישראל, ניר קינאור - סמנכ"ל מכירות בפאנרה, פרי נאור - מנהל טכנולוגיות ראשי בפאנרה ומוטי צ'יקו - מנכ"ל Matrix 2Bsecure.

מימין לשמאל: עידן בן נאים – מנהל פעילות נטסקופ ישראל, ניר קינאור – סמנכ"ל מכירות בפאנרה, פרי נאור – מנהל טכנולוגיות ראשי בפאנרה ומוטי צ'יקו – מנכ"ל Matrix 2Bsecure. צילום: יח"צ מטריקס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים