שי אלון מונה לדירקטור חדשנות AI בחברת הסייבר אורקה סקיוריטי

שי אלון, דירקטור חדשנות AI, אורקה סקיוריטי.

חברת הסייבר אורקה סקיוריטי (Orca Security) הודיעה באחרונה כי היא ממנה את שי אלון לדירקטור חדשנות בינה מלאכותית והוא יוביל את יוזמות סקיוריטי בשילוב עם כלי Generative AI מתקדמים, כחלק מצוות ה-CTO של החברה. אלון הצטרף לאורקה לפני שנה וחצי, לאחר שהחברה רכשה את חברת הסייבר שהקים ראפיד-סק (RapidSec) – שפיתחה טכנולוגיה להגנה על יישומי אינטרנט מפני מתקפות צד-לקוח ו-API, שהוטמעה בפלטפורמה של אורקה סקיוריטי. אלון שימש בעבר כמייסד משותף של Chat Leap, שפיתחה פלטפורמת No Code לבניית צ'אטבוטים שיווקיים באמצעות בינה מלאכותית, ולפני כן היה ראש צוות ב-Totango. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון. לדבריו: "אבני היסוד של התוכנה נסבו באופן היסטורי סביב מסדי נתונים, אחסון, יכולות עיבוד (קוד בשרתים) ולקוחות בדפדפנים, אפליקציה וכדומה. התפתחות טכנולוגיות הבינה המלאכותית יצרו שכבה קוגניטיבית לתוכנה – 'השכבה החושבת' – ואנחנו עומדים על סף שינוי פרדיגמה בזכות חידוש זה. הרובד הקוגניטיבי הזה לא רק משלים את פעילותם של החלקים הבסיסיים של התוכנה, הוא אף משפר אותם. מדובר בשכתוב של הכללים של מה שניתן להשיג עם פלטפורמות דיגיטליות, והשמיים הם הגבול. יש לנו תכניות רבות באורקה לעשות שימוש בטכנולוגיות אלו למען לקוחותינו, להפוך את פעילותם ליעילה ונוחה אף יותר. המשמעות היא שתוכנות העתיד יהיו נוחות, חכמות וטובות יותר מאי פעם. אני שמח וגאה להוביל את התחום החדשני בחברה ולהגדיר אותו מחדש".

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עתיד מבטיח

    שי הוא כוח מניע של יוזמה מבורכת. משקיע מחשבה, יצירתיות וזמן כדי לקדם פרוייקטים. ניחן ביכולות יוצאות דופן וחשיבה מקורית. בטוחני שיכול להביא ידע ונסיון רב לתועלת של כל חברה כמו גם בנושא הבינה המלאכותית. הצלחתו האישית והצלחת החברה כולה, הינם רווח של מדינת ישראל

  2. בהצלחה

    החברה' האלה כמו שי זה מלח הארץ, יוזמים ומניעים קדימה, הכל בצניעות ובנחישות. שכוייח!

  3. תבונה ובינה

    נושא מרתק ומעניין לראות לאן זה יגיע. נשמע שזה אכן שינוי פרדיגמה כפי שהוא מציין, אהבתי את הניסוח של "שכבה קוגניטיבית" משלימה ומשפרת.

אירועים קרובים