משאל ראש השנה של אנשים ומחשבים: נתי אברהמי, מנכ"ל יעל תוכנה ומערכות

לקראת השנה העברית החדשה, פנתה מערכת אנשים ומחשבים למובילי תעשיית ה-ICT הישראלית, כדי לבדוק איזו שנה עברה עלינו, וחשוב מכך: איזו שנה עתידה לעבור עלינו

מהם הנושאים העיקריים בהם יתמקד ארגונך בשנה החדשה?
"קבוצת יעל, על כל חברות הבנות שלה, תמשיך לספק ללקוחותיה הוותיקים והחדשים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים העונים לצרכים העסקים שלהם. אנו מבינים שמחלקות ה-IT צריכות לספק פתרונות מהירים, איכותיים וכאלו התורמים ישירות להצלחת הארגונים. לפיכך, אנחנו מקפידים תמיד להתחדש ולהרחיב את סל הפתרונות שלנו. אני מצפה ומשוכנע שיהיה לכך ביטוי נרחב גם בשנה החדשה בקרב לקוחותינו כולם.

יעל תמשיך להוביל במספר רב של תחומים כמו BI, אינטגרציה, BPM, מערכות חוקה, מערכות טלמרקטינג, מערכות ארכיב, מיקור-חוץ ועוד. בנוסף, יש בכוונתנו לטפח את העולמות החדשים כגון הענן, SaaS ועוד. כל זאת נעשה תוך שימור על ערכי החברה: שותפות ארוכת טווח עם לקוחותינו, אמינות, הוגנות ומקצועיות".

אילו דברים אישיים צפויים לך בשנה החדשה?
"ברמה האישית, אני מאחל למשפחתי, לכל עובדי הקבוצה ובני ביתם ולכל חברנו ולקוחותינו – שנת בריאות, הצלחה ואושר. מקווה גם שהאווירה הלא נעימה המתפשטת בארצנו תחלוף (יחד עם החום) ונשכיל לשמר ולטפח את הדברים החשובים כמו מעמד צה"ל, חינוך ברמה גבוהה וסבלנות אחד כלפי רעהו. אחרי הכל, יש לנו רק ארץ אחת".

איך אתה מסכם את שנת תש"ע?
"ברמת קבוצת יעל, היתה זו שנה מצוינת – שנה שבה גדלנו ועשינו הרבה דברים יפים גם בפן העסקי. שימרנו וחזקנו את מעמדנו והגענו לתוצאות לשביעות רצון בעלי המניות שלנו. השנה התאפיינה בכך שלכל אורכה היתה מעל כולנו עננה כלכלית עולמית שלא כל כך הורגשה בשוטף. נאחל לנו שכך זה ימשיך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים