באו לבקר במאורת הנמר: אנדרס קוקווקא ודיוויד אזולאי, קונביסטה

מימין: אנדרס קוקווקא, מנהל השותפים ומנכ"ל קונביסטה ישראל, ודיוויד אזולאי, סמנכ"ל מכירות קונביסטה ישראל

בשבוע האחרון ההגיעו לביקור במאורת הנמר אנדרס קוקווקא, מנהל השותפים ומנכ"ל קונביסטה ישראל, ודיוויד אזולאי, סמנכ"ל המכירות בחברה. בביקורם שוחחנו על עתיד הטכנולוגיה והטרנפורמציה הדיגיטלית.

קונביסטה נחשבת לאחד השותפים הבכירים והמרכזיים של SAP העולמית, ומציעה פתרונות מגוונים למגזר הפיננסי, בדגש על חברות ביטוח ובנקאות, תעשייה ועוד.

קונביסטה היא חברה גרמנית, שהוקמה בשנת 1999 ומונה כיום כ-1,300 עובדים, בהם מאות מומחים בתחום ה-SAP, ב-13 מדינות ברחבי העולם. החברה מתמחה בפתרונות מתקדמים ודיגיטליים, המאפשרים ללקוחותיה לשפר את יעילותם ולהשיג יתרון תחרותי משמעותי. עם ידע וניסיון עשירים, קונביסטה מצליחה להביא ערך מוסף לכל פרויקט שהיא מנהלת, ובכך מחזקת את מעמדה כגורם מוביל בשוק הגלובלי.

לסניף הישראלי של קונביסטה יש ניסיון רב בייעוץ ותכנון בפרויקטי מעבר ל-S/4 HANA, הקמת תשתיות SAP חדשות, ומיגרציה ממערכות אחרות ל-SAP. החברה מציעה שירותי בוטיק של מומחים לפתרונות מגוונים כגון: Profitability and Performance Management (PaPM), SAP Analytics Cloud (SAC, Treasury and Financial Services (TRM), ובנוסף פתרונות ייחודיים שקונביסטה פיתחה לסביבות ה-SAP ועוד.

בנוסף לפתרונות הללו, קונביסטה משקיעה רבות במחקר ופיתוח כדי להמשיך ולספק ללקוחותיה את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. החברה רואה חשיבות רבה ביצירת סביבות עבודה דיגיטליות יעילות ובטוחות, המאפשרות לארגונים להתמקד בצמיחה ובחדשנות.

בשיחה בינינו שיתפו שני הבכירים בתוכניותיהם להתרחב ולהעמיק את הפעילות בשוק המקומי, ולהמשיך ולהוביל את תחום ה-SAP והטרנספורמציה הדיגיטלית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים