אינטל הוכתרה לאלופת השחמט של ההיי-טק הישראלי לשנת 2024

נבחרת אינטל, שזכתה במקום הראשון בטורניר השחמט.

חברת אינטל הוכתרה באחרונה לאלופת השחמט של תעשיית ההיי-טק הישראלית לשנת 2024, בתום שלב הגמר של טורניר "טק גמביט", שהתקיים במשרד עורכי הדין ועורכי הפטנטים פרל-כהן, בחסות משותפת עם יוניקורן הבלוקצ'יין פיירבלוקס.

התחרות מתקיימת זו השנה השלישית ברציפות, ביוזמתו של אלון מינדלין (27) – אמן בינלאומי בשחמט, אלוף ישראל לנוער בעבר, והמייסד של Techmate.

Techmate הוא מיזם שמטרתו הגדלת הפופולריות של השחמט בעולם הארגוני בישראל, ובמסגרתו מקים מינדלין קהילות שחמט בארגונים, מרצה ומעביר פעילויות שונות לקידום השחמט בתחום.

הטורניר יצא לדרך בהשתתפות 55 חברות ומעל ל-220 שחקניות ושחקנים, והתחלק לשני חצאי גמר סוערים, מהם העפילו 14 חברות לגמר. בין המעפילות: אינטל, גוגל, אמדוקס, אפספלייר, אפלייד מטיריאלס, מובילאיי, מוביט ואחרות.

שלב הגמר כלל חמישה סיבובים ובסיומם זכתה אינטל במקום הראשון, במקום השני סיימה גוגל. את תמונת הפודיום השלימה חברת אפל שסיימה במקום השלישי.

חברי הקבוצה הזוכה של אינטל הם ניצן שטיינברג, גולן גרין, גדי מרקוביץ' ויצחק רוזנצוויג.

מינדלין, יוזם התחרות: "כאחד שרואה בשחמט דרך חיים ומשחק בצורה מקצוענית מגיל חמש, אין דבר שיותר משמח מלראות כזו כמות של משתתפות ומשתתפים שמגיעים לאירועים שאני מארגן שנה אחרי שנה. אני שמח מאוד להוביל את קהילת השחמט של ההיי-טק הישראלי, ומזמין כמה שיותר עובדות ועובדים ליצור קשר כדי להצטרף אלינו ולהטמיע את משחק השחמט כחלק מה-DNA הארגוני, בציפייה שבשנה הבאה הכמות תהיה אפילו גדולה יותר". 

ניצן שטיינברג, שהוא גם רב אמן בשחמט וגם אנליסט פיננסי ב-אינטל אמר בתגובה: "בנינו נבחרת, התגבשנו ועברנו כברת דרך מרשימה ומרגשת. זכינו בחצי הגמר במקום הראשון ובדובדבן שבקצפת – הנפנו את הגביע בגמר הגדול! ערכי משחק השחמט, שהוא הקבלה נפלאה לחיים עצמם, הם בדיוק הערכים ש-אינטל מנסה לקדם: שיתוף פעולה, חשיבה יצירתית, הסתכלות רחבה וחשיבה קדימה. אין טוב מלהעביר ערכים אלו דרך משחק מרתק ומחשבתי כזה". הוא סיכם ואמר כי "היה לנו העונג והכבוד להתחרות מול קבוצותיהן של 55 חברות ההיי-טק הטובות בארץ, בטורניר בניצוחו וניהולו של אמן בינלאומי אלון מינדלין. אני גאה מאוד בחברי לקבוצה על הדרך והניצחון, ושמח להיות חלק מחברת אינטל".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה, וחזרה עם תמונות 

טורניר השחמט של ההיי-טק, במשרדי פרל - כהן, נותנת החסות המשותפת.

טורניר השחמט של ההיי-טק, במשרדי פרל – כהן, נותנת החסות המשותפת. צילום: מארק ליבשיץ

אלון מינדלין, יוזם התחרות.

אלון מינדלין, יוזם התחרות. צילום: מארק ליבשיץ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים