מיקרוסופט מציינת את חודש הגאווה בסימן תמיכה בקהילה הטרנסית

משתתפות ומשתתפים בתוכנית Transpose.

מיקרוסופט מציינת השנה בישראל את חודש הגאווה, שחל בחודש זה, עם סדנאות על האתגרים שעימם מתמודדת קהילת הלהט"ב, כגון אלימות, השפלה ודעות קדומות. בנוסף, החברה מפעילה, זו השנה השנייה, תוכנית ייחודית לשילוב עובדות ועובדים מהקהילה הטרנסית בתעשיית ההיי-טק.

במסגרת הפעילויות להעלאת המודעות, עובדות ועובדי מיקרוסופט בישראל תורמים סדנאות, הרצאות ומפגשי הסברה בקרב קהלים שונים, במטרה להגביר את הסובלנות והפתיחות בחברה הישראלית. הפעילות מתבצעת בשיתוף חוש"ן – מרכז החינוך וההסברה של הקהילה הגאה בישראל, שמקיים הרצאות ומפגשים להגברת המודעות והקבלה של קהילת הלהט"ב.

אוטובוס הגאווה של מיקרוסופט.

אוטובוס הגאווה של מיקרוסופט. צילום: יח"צ

לכבוד חודש הגאווה, השלט של קמפוס החברה בהרצליה ואוטובוס השאטל שמסיע את עובדיה עוצבו מחדש, בהשראת קמפיין שמדגיש את חסרונו של הצבע הצהוב בקשת הגאווה, כסמל להזדהות עם החזרת החטופים, תחת המסר Hope is my pride (תקווה היא הגאווה שלי).

שירלי הרמן, מנהלת שיווק ומיתוג מעסיק במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, אמרה כי "גם בזמנים אלה, החברה יוצאת, כבכל שנה, בקמפיין לחודש הגאווה, שמעלה את המודעות לשוויון זכויות, שהוא חלק בלתי נפרד מהערכים הבסיסיים שלנו. כמו כן, לרגע אנחנו לא שוכחים שהלב שלנו איננו שלם עד שכל החטופים יחזרו הביתה".

תוכנית Transpose

מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח ואימפרבה משתפות פעולה בכדי לתמוך בשילוב הקהילה הטרנסית בתעשיית ההיי-טק הישראלית, ומוציאות לפועל ביחד את התוכנית Transpose. מדובר במחזור השני של התוכנית.

על פי פרויקט גילה להעצמה טרנסית, 80% מבנות ובני הקהילה הטרנסית נמצאים.ות בתחתית סולמות השכר בישראל, ורק 25% מהם.ן מועסקים.ות במשרה מלאה. בכדי להתמודד עם נתונים קשים אלה, התוכנית Transpose – שנולדה בעקבות יוזמה אישית של נמרוד אלדאג, לשעבר מנהל מוצר במיקרוסופט – מספקת הכשרה בחינם, שכוללת 15 מפגשים ממוקדים בעיצוב ובעולמות ממשק וחוויית המשתמש (UI/UX).

לדברי קיט הורבאת', מנטור בתוכנית ומעצב בכיר במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, "תוכנית Transpose נוצרה עבור אוכלוסייה שלרוב נשארת שקופה. יש נתונים רבים שמעידים שהקהילה הטרנסית סובלת מאפליה קשה במגוון תחומים בשוק העבודה. התוכנית תפתח דלתות נוספות למועמדים.ות, בכדי שיוכלו למצוא מקום עבודה שמכיל אותם.ן, באמצעות מתן כלים מקצועיים והקניית כישורים חדשים למשתתפים ולמשתתפות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיקי

    די לכפייה הלהט"בית ההזויה הזו. מיקרוסופט נהייתה עוד חברה WOKE דוחה.

אירועים קרובים