סלברייט בגאווה

חודש הגאווה במשרדי סלברייט.

עובדי סלברייט הישראלית מציינים בימים אלה את חודש הגאווה בקמפיין מתמשך, שכולל פעילויות מגוונות לעובדי החברה בארץ ובעולם. במרכז הקמפיין עומד שיתוף הפעולה של סלברייט עם ארגון LGBTech, שפועל לקידום להט"בקים במקומות העבודה.

לפני ימים אחדים אירחה סלברייט את ג'ונתן אלחורי, פעיל זכויות להטב"קים ישראלי-לבנוני, להרצאה בנושא "מלבנון לישראל: גאווה ודיפלומטיה ציבורית". ההרצאה הועברה בשידור זום לעובדים בסניפי החברה ברחבי העולם – בישראל, ארצות הברית, אירופה, אסיה, אוסטרליה, קנדה ועוד.

לאלחורי, מנהל קשרי החוץ בארגון הדיפלומטיה הציבורית דיפלואקט, נקודת מבט ייחודית, בתור נוצרי, לבנוני וחבר בקהילת הלהטב"ק. אלחורי הגיע לישראל לאחר שחיפש מקלט עם משפחתו ב-2001, בעקבות נסיגת צה"ל מלבנון, והפך לפעיל חברתי, שמסייע לקהילות המיעוטים והלהטב"ק. כמו כן, מאז תחילת המלחמה הוא משתתף במאמצי ההסברה של ישראל בעולם.

אירועי הגאווה מהווים חלק ממדיניות הגיוון וההכלה של סלברייט, שמיושמת לאורך כל השנה במגוון תחומים. בחודש אפריל האחרון, החברה נתנה חסות לאירוע הדייקתון – האקתון נשי-קווירי לבנות הקהילה הגאה, שהתקיים במרכז הגאה החדש בתל אביב. מדובר באירוע שנתי, שמפגיש נשים קוויריות טכנולוגיות עם אתגרי הקהילה הגאה, על מנת לפתח פתרונות טכנולוגיים. השנה, לאור המציאות הישראלית, הורחבו מטרות התחרות ופותחו פתרונות גם עבור קהילות שהושפעו ישירות מהמלחמה: תושבי הצפון והדרום שפונו מבתיהם, ארגונים חברתיים שמסייעים לפלחי אוכלוסייה אזרחית רלוונטיים ועוד.

באגרת שהופצה לכלל העובדים כתבה זהר תדמור אילת, סמנכ"לית אנשים גלובלית בסלברייט, כי החברה "מחויבת לטפח תחושת שייכות לכולם, ומאשרת מחדש את המחויבות שלה ליצור סביבה מכילה ותומכת לכולם. שיתוף הפעולה עם LGBTech הוא רק אחת הדרכים שבהן אנחנו יכולים לתרום ליצירת חברה מכילה יותר".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיקי

    די לכפייה הלהט"בית הזו. ולעזאזל עם סלברייט.

אירועים קרובים