קומוולט עושה שיפט בחוסן הסייבר

צוות קומוולט ישראל בתמונה קבוצתית.

קומוולט, שמספקת פתרונות הגנת נתונים וחוסן סייבר, קיימה באחרונה את כנס הלקוחות השנתי שלה, Commvault Shift. לאירוע, שהופק על ידי אנשים ומחשבים, הגיעו מאות משתתפים.

מימין: שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט; שירה פרונר, מנהלת שותפים עסקיים בקומוולט; אפרי אקלינגר, יועץ אסטרטגי; חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה; ועדי ליבוביץ', מנהלת השותפים העסקיים של החברה.

מימין: שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט; שירה פרונר, מנהלת שותפים עסקיים בקומוולט; אפרי אקלינגר, יועץ אסטרטגי; חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה; ועדי ליבוביץ', מנהלת השותפים העסקיים של החברה. צילום: ניב קנטור

צוות המומחים של קומוולט הציג במהלך הכנס, בהרחבה, את החידושים של החברה, שלדבריה יאפשרו להצעיד את הארגונים לחוסן סייבר אמיתי, באמצעות פלטפורמת Commvault Cloud Powered by Metallic AI. בנוסף, החברה העניקה פרסים לשותפיה המצטיינים לשנת 2023.

מימין: בני אשכנזי, מנהל הטכנולוגיות של שותפי האינטגרציה במיקרוסופט ישראל; שירה פרונר, מנהלת שותפים עסקיים בקומוולט ישראל; לאה רוזן, מנהלת שותפי תוכנה במיקרוסופט ישראל; ועופר פייבושביץ, מנהל השיווק של ענן Azure לדרום-מזרח אירופה במיקרוסופט.

מימין: בני אשכנזי, מנהל הטכנולוגיות של שותפי האינטגרציה במיקרוסופט ישראל; שירה פרונר, מנהלת שותפים עסקיים בקומוולט ישראל; לאה רוזן, מנהלת שותפי תוכנה במיקרוסופט ישראל; ועופר פייבושביץ, מנהל השיווק של ענן Azure לדרום-מזרח אירופה במיקרוסופט. צילום: ניב קנטור

כמו כן, נסקרו בכנס המהלכים האחרונים של קומוולט בעקבות רכישת אפרניקס, שפיתחה פתרון לשיקום יישומי ענן שנפגעו מתקלה או מתקפה, והשקת Commvault Cloud Cleanroom Recovery – סביבה שנועדה לבודד נתונים ולהגן עליהם מפני מתקפות או תקלות, במטרה לאפשר המשכיות עסקית במקרה של פגיעה.

מימין: רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל; ועינת קוגן, מנהלת ערוצי שותפים ומכירות מחשוב בבינת תקשורת מחשבים.

מימין: רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל; ועינת קוגן, מנהלת ערוצי שותפים ומכירות מחשוב בבינת תקשורת מחשבים. צילום: ניב קנטור

באירוע אף הוצגו כמה סיפורי הצלחה, ביניהם של יישום Commvault Cloud בחברת הפינטק נוביי (Nuvei).

רקדני ברייקדנס ממחישים את פתרון החדר הנקי של קומוולט.

רקדני ברייקדנס ממחישים את פתרון החדר הנקי של קומוולט. צילום: ניב קנטור

לצד הכנס המקצועי נערכה תערוכה של שותפי קומוולט: אבנט, מיקרוסופט, AWS, בינת תקשורת מחשבים, נט-אפ, היטאצ'י ונטרה, בי-לוקאל, קלאודאדג', הראל טכנולוגיות, DNA-IT, דאטה בנק, ווי-אנקור ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים