רן דנקר על הקמפיין עם טיקטוק והתגובות שהוא מקבל כביסקסואל

רן דנקר באירוע של טיקטוק אתמול (ד').

בדרך כלל, כשמדברים על להט"בים.ות, שוכחים את האות ב' שבצירוף האותיות הזה – ביסקסואלים.ות. בטיקטוק דווקא זכרו אותם.ן, והחליטו לייחד השנה את הקמפיין שלהם לחודש הגאווה אמנם לכל גווני הקשת הלהט"בית, אבל בעיקר לזה שפחות מדובר – הביסקסואלי. ברשת החברתית גייסו לצורך כך את מי שהוא אולי הביסקסואל הכי מפורסם במדינה, רן דנקר, ותחת הכותרת להט"בPOV – הופכים את הפוב לטוב, הזמינו א.נשים מכלל הקהילה לשתף, בסרטונים, את נקודת המבט שלהם. הם גייסו לצורך כך אינפלואנסרים להט"בים ידועים, כגון ניקי גולדשטיין, שגם הוא יצא מהארון כביסקסואל, עדן לני גבאי, גלגול הללי, אור בן אוליאל, אוריאן ספיבק, אסתר אווקה ואריקה ג'נדריקה היסטריקה מיס אמריקה, אחת ממלכות הדראג היותר מוכשרות במדינה.

@hoshen.il הגאווה שלנו ל-2024🏳️‍🌈 הופכים את הפוב לטוב. שתפו את הפוב שלכם! #להטבופוב ♬ original sound – חוש״ן – חינוך ושינוי

הקמפיין של טיקטוק נעשה על ידי קסטינה פרייבט ומשרד הפרסום אדלר חומסקי, בשיתוף חוש"ן – ארגון החינוך והשינוי של הקהילה, שמזה כשני עשורים מקדם נראות להט"בית במסגרות שונות, ובעיקר בבתי ספר.

צילום: יניב הלפרין

טיקטוק השיקה את הקמפיין אתמול בשכונה הכי גאה בתל אביב – פלורנטין, באירוע בהשתתפות עשרות אינפלואנסרים, עיתונאים וכמובן אנשי חושן והרשת החברתית. באירוע נחשף כי ההאשטאג המוביל של הקמפיין, #להטבופוב, זכה ל-24 מיליון צפיות, וכי הסרטון הבולט שפורסם במסגרתו זכה ל-11 מיליון צפיות.

צילום: יניב הלפרין

דנקר הופיע באירוע – וגם אמר כמה דברים מעניינים. למשל, "זאת הפעם הראשונה שאני עושה דבר כזה, וזה אולי הדבר הכי משמעותי שעשיתי בשנים האחרונות. קיבלתי המון תגובות ואנשים שכתבו לי: תודה על הקול הזה. יש משהו בלדבר את זה (הביסקסואליות – ד"צ) בצורה כזאת ישירה, שהוא מאוד חזק".

הוא ציין שהקמפיין חשוב לקהל המבוגר, אבל בעיקר לבני הנוער – שנמצאים בטיקטוק, "כדי להבין שזה (נטייה מינית – ד"צ) לא חייב להיות מוגדר וברור, בצורה כזו שברגע אחד אתה יודע מי אתה ומה אתה. החיים מפתיעים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים