ותודה למילואימניקים ולמילואימניקיות בחברת נס

מימין: שחר אפעל, בן בן ברוך ואבירם מאיר.

נס (NESS) מקבוצת חילן ערכה ערב הוקרה מרגש למאות המילואמניקים והמילואימנקיות עובדי החברה, ובני ובנות זוגם באולם טרמינל בפתח תקווה.

מנכל נס, שחר אפעל הודה לעובדי החברה משרתי המילואים, ואמר: "בשמי ובשם כל הנהלת החברה, אנו רוצים להביע את הערכתנו לפועלכם ולמסירותכם הבלתי מתפשרת, תרומתכם לחברה הישראלית אינה מובנת מאליה, ועל כך אנו אומרים תודה. אנו גאים בכם, עומדים מאחוריכם לאורך כל הדרך ונמשיך לתמוך בכם, מקצועית ואישית, בכל דרך שנוכל".

אפעל סיפר על תרומתה של החברה והעובדים זה שמונה חודשים מפרוץ המלחמה והודה גם לעובדים ולעובדות החברה שבזכותם החברה ממשיכה בחוסנה ובהתנהלותה בעיתות אלו. אפעל אף הודה לאבירם מאיר ג'אן, דודו של אלמוג מאיר ג'אן, שנחטף לעזה והושב לישראל במבצע הירואי של כוחות הביטחון, על כך שכיבד את החברה בנוכחותו וסיפר: "לאחרונה עברנו לקמפוס חדש ברעננה עם כ-1,000 מתוך 5,000 עובדי הקבוצה תחת קורת גג אחת. בכניסה למבנה מיקמנו כיסא צהוב שחיכה לאלמוג עד לפני כשבועיים. כיום, שלט מרגש מבשר על כך שאלמוג חזר הביתה. מתי שירצה ואם וכאשר יחליט, המקום שלו בנס שמור ומחכה לו!"

אלמוג היה אמור להתחיל ב-8.10 את עבודתו בנס כמומחה תקשורת באחד הפרויקטים של החברה, ומאז מלווה החברה את המשפחה. דודו ריגש את הקהל עם סיפור הרקע לחטיפתו של אלמוג, דרך התמודדות המשפחה במהלך שמונת החודשים האחרונים, ועד הרגע המשמח והמרגש שבו חזר הביתה. את דבריו סיים באמירת תודה לכל הלוחמים והלוחמות שמסכנים את נפשם יום יום ופועלים להשבת החטופים הן במודיעין והן בלוחמה בשטח.

את הערב סיים בן בן ברוך במופע סטנדאפ שריגש את כלל המשתתפים. בסיום הערב קיבלו המשתתפים סל מוצרים מהעוטף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים