מדוע הגיעו 100 מנהלי שיווק למשרדי חברת וואן בפתח תקווה?

בכירים ומנהלי השיווק*, שהשתתפו בכנס הלקוחות של סבן דיגיטל מרקטינג מקבוצת וואן.

מנהלי שיווק ודאטה בכירים נפגשו באחרונה במשרדי חברת וואן (ONE) ודנו באתגרי חוויית הלקוח בעידן הדיגיטל, בכנס הלקוחות של סבן דיגיטל מרקטינג.

כ-100 הבכירים ומנהלי השיווק השתתפו בכנס הלקוחות של סבן דיגיטל מרקטינג מקבוצת וואן, אשר התקיים בשבוע שעבר (ג') במשרדי וואן בפתח תקווה, בהובלת מנכ"ל החברה יניב סבן, ונתי נחמיאס, חבר הנהלה בכיר בקבוצת וואן.

בכנס נערך פאנל מקצועי על אתגרי חוויית הלקוח בעידן הדיגיטל, בהנחיית לירון פלס, מנהלת חוויית לקוח ודאטה ב-סבן דיגיטל מרקטינג, ובהשתתפות קרן קופרמינץ, סמנכ"לית שיווק סחר ופיתוח עסקי בקבוצת דלק ישראל; נעמה לביא ביטון, סמנכ"לית שיווק קבוצת לובינסקי; ענת צלדטי, סמנכ"לית שיווק ודאטה של כלל ביטוח ופיננסים; וטלי אליצור, סמנכ"לית השיווק של שטראוס מים ותמי 4.

בכנס הוצגו פתרונות חדשניים וטכנולוגיות מתקדמות לניהול יצירתי של חוויית לקוח פרסונלית, כמו פתרון הווידיאו המותאם אישית של Blings.io הישראלית, שהוצג על ידי CRO החברה, שרון גילר.

יניב סבן, מנכ"ל סבן דיגיטל מרקטינג מקבוצת וואן, סיכם את הדיון המקצועי בכנס ואמר כי "פרסונליזציה, שימוש מדויק ויעיל בחדשנות, והרמוניה מושלמת בין הביזנס לטכנולוגיה – הם המפתחות ההכרחיים כיום לעמידה ביעדי הארגון. קהילת השיווק בישראל היא אחת היצירתיות ומתקדמות ביותר באימוץ חדשנות דיגיטלית ובניצול חכם של דאטה. היום ראינו כאן מספר דוגמאות טובות לכך, ומצד שני למדנו כמה מסעיר עומד להיות העתיד בתחום השיווק הדיגיטלי בישראל".

באירוע השתתפו גם שירלי פאר, מנכ"לית טויס אר אס; דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של YES ופלאפון;  סיגליתהורן-גלפרין, מנכ"לית איגוד השיווק; אמיר כהן, סמנכ"ל השיווק של י.ח דימרי; ענת פרץ דודי, סמנכ"לית השיווק של קבוצת אשטרום; עידית כהן ברגר, סמנכ"לית השיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל; ורבים אחרים.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

*בתמונה הראשית מימין לשמאל: יניב סבן, מנכ"ל מנכ"ל סבן דיגיטל מרקטינג מקבוצת וואן; קרן קופרמינץ, סמנכ"לית שיווק סחר ופיתוח עסקי בקבוצת דלק ישראל; ענת צלדטי, סמנכ"לית שיווק ודאטה של כלל ביטוח ופיננסים; טלי אליצור, סמנכ"לית השיווק של שטראוס מים ותמי 4; לירון פלס, מנהלת חוויית לקוח ודאטה בסבן דיגיטל מרקטינג; נעמה לביא ביטון, סמנכ"לית שיווק קבוצת לובינסקי; ונתי נחמיאס, חבר הנהלה בכיר ב-וואן טכנולוגיות. 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים