קליק ישראל קיימה את Qlik Day – כנס הדאטה והאנליטיקה השנתי שלה

מימין לשמאל: עמית סיוון – מנכ"ל קליק ישראל; ואלי זיברט – מנכ"ל קבוצת חילן.

חברת קליק ישראל (Qlik Israel) מקבוצת חילן – הנציגה הבלעדית של חברת ה-BI והדאטה הגלובלית קליק (Qlik) – קיימה גם השנה את הכנס הגדול שלה – Qlik Day בנוכחות כ-700 איש, בהם לקוחות הארגון, לקוחות פוטנציאלים וכן מנכ"לי חברות, סמנכ"לים, מנהלי מערכות מידע, מנהלי IT, מנהלי BI ודאטה ומקבלי החלטות, הפועלים בחזית העשייה בתחום.

בכנס השנה, שהתקיים ב-גבריאל שבנס ציונה, ושהנחה היזם והעיתונאי אביב פרנקל, הייתה נוכחות מאסיבית לנציגי צה"ל, אשר עושה שימוש נרחב בכלי ה-BI של קליק, והוצגו בו יכולות חדשות של המערכת, בין היתר בעקבות רכישת טאלנד (Talend) – חברת אינטגרציית הנתונים מהמובילות בעולם – ושילובה באופן מלא בפלטפורמה של קליק.

עוד הוצגו כלי AI ו-ML חדשים, לרבות יכולות החיבור למנועי AI חיצוניים לשיפור ניתוח הנתונים, וטכנולוגיות חדשות ונוספות במוצר בעולמות האינטגרציה, ה-Big Data וה-Real Time, כמו גם סיפורי לקוח רבים.

עמית סיוון, מנכ"ל קליק ישראל, הודה למשתתפים שהתגברו על הפקקים והגיעו בהמוניהם ואמר: "שילוב טאלנד בפלטפורמה של קליק הוא מהלך דרמטי, המציב את קליק בשורה אחת עם חברות שירותי ענן ומאפשר לה לספק ללקוחותיה פתרון מקצה לקצה, על מנת לטפל במידע הארגוני באופן המיטבי, ולממש את כל הפוטנציאל העסקי שלהם".

"אנחנו גאים על השימוש הנרחב שעושה צה"ל במערכת של קליק, כולל בתקופת המלחמה כמובן, במהלכה סייענו להם לנתח כמויות עצומות של דאטה. אתגר ה-AI הוא האתגר הגדול ביותר שניצב בפנינו, מאחר שמילת המפתח היא 'איכות הדאטה'. בעולם ה-AI, אם תיתן למחשב ללמוד דאטה שהיא זבל, הבינה המלאכותית תתחיל להפיץ אותה, והמערכות של היום חייבות להתמודד עם הבעיה הזו, כדי שלא יתקבלו החלטות עסקיות שגויות בעקבות דאטה לא נכונה".

סיוון חשף את הבשורה של הכנס בתחום ה-SaaS – קליק מקימה איזור ענן בישראל במסגרת פרויקט הנימבוס. "כך נעניק מענה טכנולוגי למגזר הציבורי, שיביא לשיפורים של השירות הממשלתי המסופק לאזרחים", אמר.

הכנס היה גדוש בסיפורי הצלחה של לקוחות החברה, שהציגו מקרי בוחן על האופן שבו הם מנתחים מערכי דאטה מורכבים עם קליק. בין השאר השתתפו ושיתפו בסיפורים בכנס: צביקה גלעדי – ה-CDO של מכבי שירותי בריאות; אלעד דהן – מנהל מחלקת תשתיות ותפעול דאטה במנורה מבטחים; שרון ירמיה – מנהל פיתוח תשתיות דאטה במנורה מבטחים; ליאת מזרחי – מנהלת צוות BI בפוקס; ועמיר רובין – מנהל דאטה ואנליטיקה במפעל הפיס.

עוד דיברו בכנס: יוסי רודריק, בעלים ומנכ"ל Aqurate, שהייתה המפיצה של טאלנד בישראל; גדי רוטמן – CTO קליק ישראל; אופיר ויינרמן – Head of Data & AI בקליק ישראל; גיל גור אריה – יועץ בכיר לארגונים, CDO של פורד וראש ארגון טכנולוגיות המידע ב-8200; אל"מ איל כהן – מפקד עוצבת התקשוב בפיקוד המרכז; הילה אנקור – VP מכירות בקליק ישראל; אורי קלסי – VP Product בקליק ישראל; ורבים אחרים.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

מימין לשמאל: אל"מ איל כהן – מפקד עוצבת התקשוב בפיקוד המרכז; הילה אנקור – VP מכירות בקליק ישראל; ועמית סיוון – מנכ"ל קליק ישראל.

מימין לשמאל: אל"מ איל כהן – מפקד עוצבת התקשוב בפיקוד המרכז; הילה אנקור – VP מכירות בקליק ישראל; ועמית סיוון – מנכ"ל קליק ישראל. צילום: ניב קנטור

מימין לשמאל: חסידה נעמי – Data domain Manager בקליק ישראל; עמית סיוון – מנכ"ל קליק ישראל; ואלון מאירז - VP Data & Insights, בנק הפועלים.

מימין לשמאל: חסידה נעמי – Data domain Manager בקליק ישראל; עמית סיוון – מנכ"ל קליק ישראל; ואלון מאירז – VP Data & Insights, בנק הפועלים. צילום: ניב קנטור

מימין לשמאל: יניב שטראוס – CDO & OCIO, דלק ישראל; ועמית סיוון – מנכ"ל קליק ישראל.

מימין לשמאל: יניב שטראוס – CDO & OCIO, דלק ישראל; ועמית סיוון – מנכ"ל קליק ישראל. צילום: ניב קנטור

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים