רון שחר עוזר לפאפאיה לגייס עובדים

מצלמים את הקמפיין.

חברת ההיי-טק הישראלית פאפאיה מעלה קמפיין לגיוס עובדים שישודר במהלך שידורי העונה החדשה של "המירוץ למיליון" בקשת 12, בכיכובו של השחקן רון שחר ובהפקת look&listen.

במסגרת הקמפיין ישתתפו עובדי החברה בפרסומות וישחקו את "עצמם" יחד עם שחר.

החברה, המתמחה במשחקי טורנירים במובייל, מנהלת כ-20 מיליון טורנירים ביום מסביב לעולם. במסגרת משחקי החברה, שחקנים יכולים להתחרות זה מול זו בטורנירים מבוססי יכולת, לאתגר את עצמם ולהשתפר, וכך להרוויח מניצחונותיהם. החברה מעסיקה כמעל 300 עובדים, תוך שהיא ממשיכה בגיוס עובדים לתפקידים שונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים