גיל-עד באנדל מונה לסמנכ"ל אבטחת סייבר ב-C2A Security

גיל-עד באנדל, סמנכ"ל אבטחת סייבר ב-C2A Security.

חברת C2A Security הישראלית – המתמחה בהגנת סייבר למוצרים, בעיקר בתעשיית הרכב והמוביליטי – הודיעה באחרונה על מינויו של גיל-עד באנדל לתפקיד סמנכ"ל אבטחת סייבר. במסגרת תפקידו יוביל באנדל, בעל 30 שנות ניסיון בתחום, את הפעילות המסחרית ואת השותפויות של החברה. טרם הצטרפותו ל-C2A Security, שימש גיל-עד כסמנכ"ל אבטחת סייבר ב-SystemWeaver, כמנהל בכיר לפיתוח עסקי ושיווק מוצר ב-Cymotive, כסמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק ב-Arilou, וכן כסמנכ"ל מוצר, סמנכ"ל מחקר ופיתוח ו-CTO (מנהל טכנולוגיה ראשי) בחברות אבטחת סייבר מובילות.

רועי פרידמן, מנכ"ל C2A Security: "אנו שמחים על הצטרפותו של גיל-עד לחברה, ועל כך שיסייע לנו להמשיך להוביל את השוק עם פלטפורמת אבטחת המוצרים מבוססת ניהול הסיכונים שלנו, בתעשיית הרכב, המוביליטי, ובתעשיות נוספות. הניסיון העשיר של גיל-עד באבטחת סייבר לרכב ולרשתות מחשוב, וכן בעבודה בשווקים גלובליים, יסייע לנו רבות בהרחבת הפלטפורמה שלנו באמצעות מוצרים חדשניים ושותפויות אסטרטגיות".

"זו תקופה מרתקת בתחום אבטחת הסייבר של מוצרים ורכבים, על רקע רגולציות סייבר שנכנסות לתוקף כמו תקן UN R155 של האיחוד האירופי ותקנות אחרות, שעתידות להמשיך ולעצב את פני התעשייה. אני שמח להצטרף ל-C2A Security בשלב קריטי זה, ולעבוד לצד הצוות המוכשר בחברה ביצירת התקדמות טכנולוגית וטיפוח שותפויות אסטרטגיות", אמר באנדל.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גולפור יעקב

    כל הכבוד גיל-עד, אין לי ספק שכל מי שיעבוד איתך יהנה ממקצועיות והצלחה שאתה משרה. בהצלחה!!!

אירועים קרובים