איטרניטי ערכה את כנס הדאטהטון השנתי ה-7: והפעם בדגש על AI

הזוכה בדאטהטון של איטרניטי, סא"ל אירית אלגבי, רע"ן פיתוח, מוצר ודאטה ביחידת שחר בצה"ל, עם אסף בר, מנכ"ל החברה.

איטרניטי מקבוצת אמן ערכה באחרונה את אירוע הדאטהטון (Datathon) השנתי השביעי שלה. באירוע, שהוקדש אך ורק לשיתוף והפצת ידע, הוצגו נתונים פורצי דרך ופתרונות AI על ידי שבעה דוברים שנבחרו בקפידה.

הדאטהטון השנה היה משמעותי במיוחד, שכן הוא התייחס לנושאים המאחדים ומחזקים את החזית הטכנולוגית במציאות החדשה שלנו מאז ה-7 באוקטובר. בנוסף לדיון בנושאים הרלוונטיים הללו, בוועידה הוצגו גם רעיונות מהפכניים שמתעלים מעבר לאירועים עכשוויים, בתוך התמקדות בנוף הרחב יותר של חדשנות טכנולוגית.

אל האירוע הגיעו כ-400 אורחים, ברובם מנהלי נתונים מובילים מארגונים שונים, מה שהפך אותו לפלטפורמה תוססת לנטוורקינג והחלפת רעיונות חדשניים. השנה, ההרצאה הזוכה הייתה של סא"ל אירית אלגבי, רע"ן פיתוח, מוצר ודאטה ביחידת שחר בצה"ל, ומובילה צוות של 140 אנשים העוסקים במגוון תחומים. סא"ל אלגבי סיפרה בהרצאתה איך משתמשים ב-AI לגיוס מילואים מנצח וחשפה שיטות וטכנולוגיות מתקדמות, בהן הצבא משתמש כדי לנהל את גיוס המילואים בצורה חכמה ויעילה.
בנוסף לסא"ל אלגבי השתתפו באירוע עוד שישה מרצים מעולים: עודד נפתלי, סמנכ"ל מערכות המידע בחברת נגה, אשר זכה במקום השני בתחרות; דנה סהר, מנהלת תחום הדאטה במשרד העבודה; אביחי יעקב, Director Advanced Analyst ובינה מלאכותית במימון ישיר; תומר אלמגור כתב הדאטה של N12; גבע מנחם, מוביל הטכנולוגיה בחמ"ל האזרחי לאיתור נעדרים; ושקד זיכלינסקי, ארכיטקט AI מ-JFrog שסיפר על מערכת העיתון מבוססת הבינה המלאכותית שהקים.

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי מקבוצת אמן: "זו השנה השביעית שאנו עורכים את אירוע ה-דאטהון שלנו. הייחוד שלנו הוא קודם כל ביצירת שינוי אצל לקוחותינו – שינוי עסקי באמצעות דאטה. לכן זו מחויבות כפולה גם עבור הקהילה שלנו, קהילת הדאטה, לשמור אותה כל הזמן מאוחדת. המטרה שלנו לתת במה לשיתוף ידע וחדשנות בתחום הנתונים וה-AI. כנס זה הפך לפלטפורמה המרכזית להצגת פתרונות יצירתיים ושיתוף סיפורים מעוררי השראה, המניעים את הקידמה הטכנולוגית שלנו. בכל שנה אנו מפגישים כמה מהמוחות המבריקים ביותר כדי לדון ולהציג רעיונות מהפכניים, והשנה הזו לא הייתה יוצאת דופן. התובנות והחידושים המשותפים כאן לא רק מחזקים את הקהילה שלנו, אלא גם סוללים את הדרך לעתיד חדשני יותר וקידום ישראל כאומת AI".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

הדאטהטון השביעי במספר של איטרניטי.

הדאטהטון השביעי במספר של איטרניטי. צילום: ויקטור לוי

אירוע הדאטהטון של איטרניטי.

אירוע הדאטהטון של איטרניטי. צילום: ויקטור לוי

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים