הפקולטה לניהול באונ' ת"א ערכה פאנל מעסיקים "בוחרים לנהל גיוון"

מימין לשמאל: פרופ' יעל שטיינהרט, עמוס באר, עו"ד דוד אבטה, אורלי ברניב, יוני לוקסנברג, רו"ח מייסא בלוט שמשום, ספאא אבו סבית' ושוני לנג פנחס.

המרכז לניהול קריירה בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב מקדם את נושא הגיוון כערך חיוני  למנהלים.ות וחברות, התורם לתרבות הארגונית לצד התועלת העסקית.

המרכז, בשיתוף עם הנציבות לשוויון, מגוון וקהילה באוניברסיטה, ערך לאחרונה פאנל מעסיקים – "בוחרים לנהל גיוון", שהפגיש מנהלים.ות מתחומים וממגזרים שונים לדון בנושא על מכלול היבטיו. בפתיחת הפאנל נשאו דברי ברכה: פרופ' יעל שטיינהרט, דיקנית הפקולטה לניהול; ד"ר שושי חן, מנהלת המרכז לניהול קריירה בפקולטה לניהול; ושוני לנג פנחס, יועצת קריירה וגיוון במרכז לניהול קריירה, שיזמה והנחתה את האירוע.

הפאנל שילב מנהלים.ות מהמגזר הציבורי והפרטי, מתחומי היי-טק, הקמעונאות ועוד. עם משתתפי הפאנל נמנו – אורלי ברניב, ראש קבוצת פיתוח בגוגל ולשעבר מנהלת קבוצת פיתוח באינטל; יוני לוקסנברג, מנכ"ל  אלמנטור לבניית אתרי אינטרנט; ספאא אבו סבית', מנהלת ב-HP; רו"ח מייסא בלוט שמשום, סמנכ"לית כספים בחברת Dollar Shave Club; עו"ד דוד אבטה, יועץ עסקי למגזר הציבורי אזרחי, לשעבר משנה למנכ"ל משרד העליה והקליטה; ועמוס באר, מנכ"ל המרכז לתרבות מונגשת.

ברניב, אשר לאורך כל הקריירה המקצועית עושה כל שביכולתה על מנת לאפשר שוויון הזדמנויות לכולם, אמרה "אני לא נושאת דגלים, אני מאמינה בעשייה ובדוגמה אישית – Role Modeling".

לוקסנברג שחברת אלמנטור שהוא מנכ"לה מעסיקה מאות עובדים, סיפר ש-"לא מצאתי עבודה כי בקו"ח שלי היה כתוב רק 'ישיבה', אז הקמתי סטארט-אפ. אין קיצורי דרך. יש לעשות את הדרך הכי קשה והכי ארוכה, לעבוד קשה מאוד, בשכר נמוך, לעשות טעויות, ליפול, לקום אבל לראות כל מהמורה וכל כישלון כלימוד לחיים. רק ככה אפשר להצליח".

אבו סבית' מ-HP, מהמגזר הבדואי, אמרה כי "השונות שלנו הופכת אותנו לייחודיים ויפים, עלינו לחגוג אותה, ולא לפחד ממנה", וכן התייחסה לציטוט מדבריו של קופי אנאן כמקור להשראה – "השונות שלנו היא הכוח שלנו".

רו"ח בלוט שמשום היא הערבייה הראשונה המכהנת כסמנכ"לית כספים בחברה תעשייתית בהתאחדות התעשיינים, וכן בוגרת תואר שני במנהל עסקים MBA Executive של תוכנית קלוג רקנאטי בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. לדבריה, "זכותנו לחיות כשווים, חובתנו לקבל ולכבד את האחר ללא תנאי, להקשיב באמפתיה, לעבוד עם ערכים ולעשות הכי טוב שאפשר בכל דרך אפשרית".

עו"ד אבטה, יליד אתיופיה, שעלה בגיל תשע לישראל, הוא בוגר תוכנית התואר השני למנהלים ה-EMBA  בפקולטה. לדבריו, "עמידה ביעדי גיוון היא צעד ראשון חשוב, אך לא מספיק. עלינו לשאוף לגיוון אמיתי, המבוסס על הבנה עמוקה של התרומה הייחודית שהגיוון מביא לחברה ולכל פרט בה".

באר, מנכ"ל המרכז לתרבות מונגשת, הוא עיוור מלידה, עוסק בניהול 30 שנה בתחום ההיי-טק ובמגזר החברתי. לדבריו, "כאדם עם מגבלה, שהתמודד בתחילת הקריירה עם הצורך האישי בגיוון, קידמתי שילוב אנשים עם מוגבלויות וקהילות שונות במעגל העבודה, כמנוע לצמיחה אישית והשתלבותם בחברה".

דיילי ציפי צפתה, התמלאה השראה וחזרה עם תמונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים