באו לבקר במאורת הנמר: אליק קנטור וכוכבית ארנון

21/07/2024 16:30
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - אליק קנטור, שותף בבאבקום ומנכ"ל הקבוצה, וכוכבית ארנון, מומחית בעולם ה-AI.

באחרונה הגיעו למאורה שלי אליק קנטור, שותף בבאבקום ומנכ"ל הקבוצה, וכוכבית ארנון, מומחית בעולם ה-AI.

באבקום מכילה שלוש חברות – באבקום קול סנטרס, באבקום סקרים SQ ובאבקום היי-טק, שמתמחות בהטמעת GenAI בארגונים. ארנון הייתה במשך שנים רבות סמנכ"לית שירות בהראל, ובשנה וחצי האחרונות היא המציאה את עצמה מחדש כגורו בעולם ה-AI. סיפורה המרתק הפך אותה לדמות מרכזית בהתפתחות הבינה המלאכותית בישראל.

במהלך הפגישה דנו בנושא החם של הטמעת AI בארגונים והאתגרים הכרוכים בכך. כיום, הבינה המלאכותית נמצאת תחת אחריות סמנכ"ל הטכנולוגיה, אך תהליכי ה-AI בארגונים נעצרים לעתים קרובות. זה נובע מכמה סיבות: חשש מאיומי סייבר, תחושת ביטחון של מנהלי הטכנולוגיה שיש להם את היכולת לבצע את ההטמעה לבד ועוד.

קנטור וארנון מציעים פתרון מעניין לבעיה הזאת: מינויו בארגונים של מנהל AI, שיהיה אחראי על חוויית הלקוח בכלל התהליכים בחברה. המנהל הזה יוכל להתמקד בשילוב של טכנולוגיות AI בצורה חלקה, יעילה ובטוחה, תוך הבנת הצרכים והאתגרים של הלקוחות והארגון כאחד. על ידי מינוי מנהל AI, שיהיה כפוף למנכ"ל, ניתן להגדיל את הסיכוי להטמעת תהליכים חדשניים ולהוביל את הארגון קדימה.

מנהלי הביזנס צריכים לקחת אחריות על תהליכי ה-AI בארגונים

ללא ספק, הטמעת בינה מלאכותית בארגונים דורשת אומץ ונחישות. כפי שבעבר מנמ"רים היו הלקוחות של מערכות CRM, ולאחר מכן מנהלי השירות הפכו ללקוחות שלהן, כך כיום מנהלי הביזנס צריכים לקחת אחריות ובעלות על תהליכי ה-AI בארגונים.

בפגישה הובן כי התמודדות עם האתגרים והקשיים בהטמעת AI יכולה להוביל לשיפור משמעותי בחוויית הלקוח, לייעול תהליכים עסקיים ולהובלת הארגון לעבר עתיד חדשני וטכנולוגי יותר. הטמעה נכונה של בינה מלאכותית יכולה לשפר את יכולות הארגון, לחזק את הקשרים עם הלקוחות ולהביא לפריצות דרך טכנולוגיות, שיניעו את הארגון קדימה.

"העתיד כבר כאן", אמרו לי קנטור וארנון, "והוא דורש מנהיגות חכמה ואמיצה, שתוביל את הארגון לעידן החדש של הבינה המלאכותית. הארגונים שמבינים זאת ונוקטים בצעדים הנדרשים יהיו אלה שישגשגו ויצליחו בעידן הטכנולוגי המתפתח במהירות. הגיע הזמן להעז, לחדש ולהוביל – כדי לאפשר לעתיד להתרחש כבר כיום. לא יהיה ניתן, לאורך זמן, לא להכניס ולהטמיע מערכות AI בארגונים. החשש הגדול הוא שהכניסה של הבינה המלאכותית תהיה כמפץ וארגונים לא יהיו ערוכים לכך. לכן, עליהם להתארגן לכניסה מהירה של הטכנולוגיה הזו ולהיערך בהתאם".

בהזדמנות זו, אתם מוזמנים להרצאות המרתקות והמדוברות של ארנון בנושא AI HI (ר"ת Human Intelligence) ולהיפגש עם קנטור ובאבקום היי-טק, שבנו פלטפורמה מקצועית להטמעת מערכות בינה מלאכותית כללית (Artificial General Intelligence – AGI) בארגונים, שנותנת להם מענה כולל, מקיף ומעניין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים