מהמשרדים בתל אביב ישירות לאולימפיאדה

קמפיין סייפליי באולימפיאדה.

חברת סיפליי (SciPlay) הודיעה היום (ג') כי היא יוצאת בקמפיין לגיוס טאלנטים בתחום הגיימינג, בו היא מתמחה, ותעשה זאת במהלך שידורי האולימפיאדה.

הקמפיין יכלול פרסומת וידיאו שתשודר במהלך האולימפיאדה בערוץ ספורט 5 ובכל נגני הווידיאו ובאתר ערוץ הספורט. כמו כן, כחלק מהקמפיין תפרסם החברה על שלטי חוצות בנתיבי איילון, קניון עזריאלי, מתחם הבורסה ברמת גן ובמקומות אסטרטגיים נוספים. ההשקעה בקמפיין מוערכת במיליוני שקלים לחודש האולימפיאדה.

סיפליי היא מחברות הגיימינג המובילות בעולם כיום. היא מייצרת משחקי סושיאל קזינו, בינגו וקזו'אל למיליוני משתמשים בכל רחבי העולם. ממשרדי החברה שברמת גן עובדים כיום כ-300 עובדים במגוון תחומים: פיתוח, ניהול מוצר, שיווק, דאטה ואנליטיקס, ניהול פרויקטים, עיצוב גרפי, בדיקות תוכנה ועוד.

בפרסומת של החברה באוליפיאדה ייקחו חלק עובדי החברה, שם יגלמו נבחרת ספורטיבית בטקס קבלת המדליות, ובמקום המדליות יקבלו תגי עובדים של סיפליי. המהלך נעשה באמצעות Green Productions וחברת WhyWorry Production.

נגה הלפרין, מנכ"לית סיפליי ישראל: "התשוקה לניצחון היא ערך מרכזי ב-סיפליי, ולכן בחרנו להציב את העובדים שלנו במרכז הקמפיין, מאחר שהם מייצגים את הרוח האולימפית של מצוינות, עבודת צוות והתמדה, שמאפיינת את התרבות הארגונית שלנו. דווקא בתקופה זו, כאשר העולם זקוק יותר מתמיד לרגעים של אחדות והשראה, שיתוף הפעולה עם ערוץ הספורט מאפשר לנו להביא את רוח הספורט, התחרותיות החיובית והערכים האולימפיים לקהל הישראלי. זוהי הזדמנות ייחודית עבורנו לחבר בין עולם הגיימינג לעולם הספורט, שניהם מבוססים על מיומנות, אסטרטגיה והתשוקה לנצח. אנחנו גאים בעובדים ובעובדות שלנו ומאמינים שהם ההוכחה הטובה ביותר לאיכות ולאווירה המיוחדת ב-סיפליי. הקמפיין הזה לא רק מציג את הכישרונות שלנו, אלא גם מזמין אנשים מוכשרים נוספים להצטרף לנבחרת המנצחת שלנו".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים