באו לבקר במאורת הנמר: ורד ראובן ושרון בן רפאל, רימיני סטריט

12/08/2024 11:08
מימין: ורד ראובן, דירקטורית, מנהלת לקוחות, ושרון בן רפאל, דירקטור, מנהל שותפים ופיתוח עסקי ברימיני סטריט.

לאחרונה ביקרו במאורת הנמר ורד ראובן, דירקטורית, מנהלת לקוחות, ושרון בן רפאל, דירקטור, מנהל שותפים ופיתוח עסקי ברימיני סטריט.

רימיני סטריט פועלת בתתחום התמיכה בתוכנות ארגוניות ומציעה תמיכה עבור מוצרי אורקל (Oracle) סאפ (SAP) ו-VMware. החברה מציעה תוכנית תמיכה, המאפשרת לבעלי רישיונות של יבמ (IBM), אורקל, מיקרוסופט (Microsoft), סאפ וספקיות תוכנה נוספות לחסוך עד 90% מעלויות התמיכה הכוללות שלהן.

עם לקוחות החברה נמנים כ־1,300 חברות גלובליות, הנכללות ברשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500), חברות בסדר גודל בינוני וארגונים הפועלים במגזר הציבורי ממגוון רחב של תחומים, מהן יותר מ-45 חברות בישראל.

במהלך הפגישה דנו בקושי של המנמ"רים לאזן את התקציבים שלהם ולהקצות מחדש משאבים לתחזוקת מערכות מדור קודם ועד להשקעה בפרויקטים חדשניים, במיוחד בזמנים כאלה של חוסר ודאות.

רימיני סטריט ממלאת תפקיד מכריע בפתרון הבעיה, ציינה ראובן, שכן "מודל התמיכה מפחית או מייתר את רכיבי עלות התחזוקה השוטפת של המערכות ומאפשר ללקוחות לעכב או להימנע ממיגרציות יקרות. החברה מפנה כספים שניתן להשתמש בהם ליוזמות נוספות המניעות בידול תחרותי".

לדבריה, "המודלים של התמיכה המוצעים על ידי ספקי התוכנה לא מספקים מענה רחב לעיתים קרובות, ומשאירים את להקוחות ממתינים ימים או אפילו שבועות כדי לפתור בעיות – מצב שיכול ליצור סיכון משמעותי עבור עסקים המסתמכים על מערכות אלו".

"מאז הקמתה בשנת 2005", אמרה ראובן, "רימיני סטריט גדלה להיות הספק הגדול והמשוכלל ביותר בתעשייה. המחויבות של החברה לשביעות רצון הלקוחות ניכרת בציון שביעות רצון לקוחות ממוצע של 4.9 מתוך 5, תוצאה של התמקדות כלל החברה במתן מענה לצורכי הלקוחות". עוד ציינה, כי "החברה ממשיכה להרחיב את סל השירותים שלה, ומציעה כעת שירותים מנוהלים, ייעוץ מקצועי ותמיכה במוצרי ענן, כמו סיילספורס".

בן רפאל סיפר, כי "רימיני סטריט בנתה מערכת AI שמאתרת תוך שניות את מומחה התמיכה המתאים ביותר מבין אלפי המומחים של החברה. המערכת מנתחת 40 מדדים של התאמה ומשקללת את כל המדדים הללו כדי לצוות ללקוח את המומחה המתאים ביותר למקרה שלו. המערכת קיצרה את תהליך ההתאמה מכ-20 דקות ל-7 שניות והיא מרכיב מרכזי בחוויית הלקוח".

לדבריו, "לא רק שאנחנו יכולים לתמוך במערכות קיימות כל עוד אנשים רוצים מבלי שייאלצו להכריח אותם לעשות משהו, אם הם מחליטים שהם רוצים לעבור לענן או ליישם מחדש משהו, אנחנו יכולים לסייע גם במתווה הזה. יהיו לנו רק יותר ויותר שירותים, וזה פשוט יהיה גורם מאפשר עבור חברות בכל רחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים