3Base, קמא-טק ופאנאיה מציגות: קורס GenAI למתכנתות חרדיות

תוכני הקורס המעמיק פותחו במשותף על ידי 3Base ו-אקסטרה-טק, חברת ההדרכה של קמא-טק, אשר פועלת לעידוד וקידום שילוב חרדים בקדמת ההיי-טק הישראלי

מימין: קרן בזיני-גנון, מנכ"לית 3Base; טל ארנון, סמנכ"ל מו"פ בפאנאיה; משה פרידמן, מייסד-שותף ומנכ"ל קמא-טק.

בשבוע שעבר ציינו בכירי 3Base מקבוצת וואן (ONE), קמא-טק ופאנאיה (Panaya) במשרדי 3Base את סיום המחזור הראשון של קורס בינה מלאכותית יוצרת (GenAI) לקבוצה מובילה של מתכנתות חרדיות מ-3Base, המשתייכות לחטיבת הפיתוח של פאנאיה.

הקורס נערך במשך כמה שבועות במשרדי 3Base בבני ברק, וכלל מפגשים עיוניים בשילוב למידה מעשית (OJT) בעולמות ה-GenAI. תוכני הקורס המעמיק פותחו במשותף על ידי 3Base ואקסטרה-טק (ExtraTech), חברת ההדרכה של קמא-טק, אשר פועלת לעידוד וקידום שילוב חרדים בקדמת ההיי-טק הישראלי.

קרן בזיני-גנון, מנכ"לית 3Base: "יחד עם שותפינו בקמא-טק ועם פאנאיה, שהיא לקוחה ושותפה לדרך, בנינו קורס יישומי ומעמיק להכשרת מפתחות מנוסות מהמגזר החרדי לעבודה עם טכנולוגיות GenAI. אנו ממשיכות לעדכן ולשפר את היכולות המקצועיות שלנו ולהתאימן לצרכים המתפתחים של הלקוחות. אני גאה בבוגרות הקורס הראשון – כולן מפתחות מוכשרות ומיומנות – ומצפה למחזורים הבאים של הקורס ולהרחבת מעגל המפתחות החרדיות שיתמקצעו בעולמות ה-GenAI וישתלבו בצוותי פיתוח של חברות מובילות בתעשיית החדשנות".

משה פרידמן, מייסד-שותף ומנכ"ל קמא-טק: "המשימה שלנו בקמא-טק הינה לסייע לחרדים להגיע לפסגות של ההיי-טק הישראלי באמצעות שורה של תוכניות, ולכן אנחנו כל כך שמחים ונרגשים על שיתוף הפעולה עם השותפים הנפלאים שלנו 3Base ופאנאיה, שבמסגרתו פיתחנו לראשונה יחד קורס מתקדם בעולמות הבינה המלאכותית היוצרת על מנת לתת למפתחות החרדיות את הכלים החדשניים ביותר, מה שמתכתב בדיוק עם החזון שלנו לסייע להן להתמקצע בטכנולוגיות פורצות דרך ולהיות בתפקידים המובחרים ביותר בחזית הקדמה הטכנולוגית בע"ה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים