חברות הלת'-טק ישראליות מנסות לפרוץ דרך לשוק האמריקני

המפגש של נציגי חברות ההלת'-טק* במשרדי וים.

יזמים ומומחים בחברות הלת'-טק (HealthTech) ישראליות נפגשו באחרונה על גג משרדי חברת ההיי-טק וים (Vim) בתל אביב כדי לדבר על האתגרים בשוק הבריאות האמריקני, כמו גם על ההזדמנויות בשוק הנחשק.

המארחים באירוע של קהילת HealthTech Connect היו אורון אפק, מנכ"ל ומייסד-שותף ב-וים, ומורן שמש, ראש קבוצת פיתוח בחברה, שהנחה את הדיון, יחד עם חברת מדינט (Medint).

בשיח המרכזי על אתגרי AI ורגולציה בשוק הבריאות האמריקני, התארחה אלינה וודונוס זילבר, מנהלת המחקר הקליני בחברת אלוונס הלת' (Elevance Health) בישראל – מרכז החדשנות המקומי של ענקית הבריאות האמריקנית (מבטחת הבריאות השנייה בגודלה בארה"ב).

וודונוס זילבר הציגה תובנות ממקור ראשון על מערכת הבריאות בארה"ב, וסיפרה איך יכולות חברות טכנולוגיות בריאות ישראליות, למרות המורכבות והחסמים, לפרוץ לשוק הגדול בעולם.
דוברים נוספים במפגש היו: דן מיכלין, מנהל מוצר ב-Microsoft Health AI, פרופ' שרון עינב, מנהלת תחום רפואה ב-מדינט, וד"ר ירון בלינדר, מייסד שותף של הסטארט-אפ סטאלט (Stealth).  

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

*בתמונה מימין לשמאל: ד"ר ירון בלינדר, מייסד שותף של הסטארט-אפ סטאלט; אלינה וודונוס זילבר, מנהלת המחקר הקליני בחברת אלוונס הלת' ישראל; דן מיכלין, מנהל מוצר ב-Microsoft Health AI; ו-פרופ' שרון עינב – מנהלת תחום רפואה ב-מדינט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים