ליאת אשכנזי מונתה ל-CTO של עמותת "הבית של בר"

ליאת אשכנזי, ה-SVP Engineering וה-GM של הסייט הישראלי של Own Comany וה-CTO של עמותת הבית של בר.

ליאת אשכנזי, ה-SVP Engineering וה-GM של הסייט הישראלי של Own Comany מונתה למנהלת הטכנולוגית (CTO) של עמותת הבית של בר למען נשים עם סרטן גניקולוגי. במסגרת תפקידה ההתנדבותי היא תוביל פיתוחים טכנולוגיים בעמותה, במטרה לסייע לה להקל על נשים חולות ומחלימות לצד הגברת המודעות בקרב הקהל הרחב. אשכנזי תהיה אמונה על את התחום הטכנולוגי על כל זירותיו, לצד הקמת תשתית אבטחת מידע, מתוך רצון לשמור על הסודיות הרפואית של המטופלות המלוות על-ידי העמותה.

לאשכנזי למעלה מ-25 שנות ניסיון במחקר ופיתוח, ניהול ואבטחת מידע, והיא אחת הנשים המובילות בתעשיית ההיי-טק והטכנולוגיה בישראל. בעבר היא כיהנה בתפקידי ניהול בחברת הסייבר אימפרבה (Imperva), במחלקת הרכב האוטונומי של Harman International, וב-CWT ו-HP Software. אשכנזי היא בוגרת תואר ראשון ושני במדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים. 

"אני שמחה שנפלה בחלקי ההזדמנות למנף את הידע והניסיון הטכנולוגי שלי בפיתוח חידושים פורצי דרך בהגנה על מידע עבור לקוחות Own ברחבי העולם, כדי לתמוך בנשים", אמרה אשכנזי. "אנו שואפות להשפיע בצורה משמעותית, על ידי יצירת פלטפורמות המסייעות למטופלות וגם מנגישות מידע לציבור הרחב".

"מינויה של ליאת כמנהלת הטכנולוגית של העמותה הוא מכפיל כוח במאמץ לאפשר למטופלות כלים מתקדמים לניהול ומעקב אחר מחלתן, וכן בהעלאת המודעות בקרב הציבור הרחב, ונשים בפרט", אמרה בר לוי, מנכ"לית עמותת הבית של בר. "על מנת להוביל מהלכים פורצי דרך בתחום המודעות למחלות הסרטן הגינקולוגי, חובתנו להמשיך להשתלב ולהשתמש במגוון הפלטפורמות והכלים הדיגיטליים, בהתאמה לקצב הצמיחה וההתפתחות בעידן הדיגיטלי". היא הוסיפה כי: "אנחנו מברכות ומאחלות בהצלחה רבה לליאת ובטוחות כי הצטרפותה לעמותה תקדם את ציבור המטופלות בישראל ובעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים