אמן קיימה את אירוע מוכנות הדאטה ל-GenAI של אינפורמטיקה

מדבר לקהל באירוע. יותם אופנהיימר, מומחה דאטה, אינפורמטקיה מקבוצת אמן.

קבוצת אמן, הנציגה של אינפורמטיקה (Informatica) בישראל, ערכה באחרונה אירוע דאטה ו-AI, אליו הגיעו 70 משתתפים מהחברות המובילות במשק. הנציגים מכל המגזרים התאספו כדי לשמוע על חשיבות אמינות הנתונים, כדי להשתלב בעידן הבינה המלאכותית (GenAI) החדש.

האירוע נפתח במפגש של טעימות וויסקי איכותי וארוחת צהריים מפנקת. לאחר מכן התקיימה הרצאה מרכזית של ינאי מילשטיין, מנהל הפעילות של אינפורמטיקה בישראל וסמנכ"ל מכירות התוכנה של הקבוצה כולה, שהציג את היתרונות בכלים החדשניים של החברה. כלים אלו, כך סיפור, מאפשרים בקלות רבה למצוא את הנתונים על ידי ה-Claire GPT ו-Data Catalog, וכן לשפר משמעותית את האיכות, האמינות והדיוק של הנתונים ובכך להגיע לתוצאות מופלאות בעת מימוש ה-GenAI.

מילשטיין, שמכיר באופן מעמיק את רוב ארגוני האנטרפרייז הגדולים ואופן הניהול שלהם את הנתונים, העיד שיש עוד דרך לעשות בעולם משילות הנתונים וטיבם. אם עד כה היה לארגונים נוח שלא לטפל בסוגיות הללו באופן יסודי – הרי שעכשיו נוצר הכרח מאוד גדול. מילשטיין הדגיש כדי כדי לקבל תובנות משמעותיות מה-GenAI – חייבים ניהול שיטתי של כלל הנכסים הדיגיטליים בארגון  .

לדבריו, "ככל שטכנולוגיות בינה מלאכותית הופכות נפוצות יותר, הדרישה לפתרונות ניהול נתונים חזקים גדלה. המוצרים שלנו, כמו Claire GPT ו-Data Catalog,Data Quality נועדו לענות על הצורך ההולך וגובר, מה שמבטיח לעסקים את היכולת להתקדם בביטחון בעידן הבינה המלאכותית עם אמינות נתונים מדויקים".

גולת הכותרת הייתה הדגמה חיה של Claire GPT, שהוכיחה כיצד ארגונים יכולים לייעל את תהליכי ניהול הנתונים שלהם באמצעות יכולות AI מתקדמות. בהרצאה זו הציג יותם אופנהיימר, מומחה דאטה, למשתתפים כיצד Claire GPT מאפשרת בשפה חופשית למצוא את הנתונים הנכונים, להבין את טיבם וכמה הם מדויקים, ללא כתיבת שורת קוד או שורת SQL אחת, וכך משפרת את היעילות והדיוק בטיפול בנתונים.

לדברי אופנהיימר, "בינה מלאכותית יכולה לחולל מהפכה של ממש בתעשיות, את הפוטנציאל האמיתי של טכנולוגיות אלו ניתן לנצל רק עם בסיס איתן של נתונים אמינים ומדויקים. ארגונים מבינים שיש לתעדף את ניהול הנתונים בראש סדר העדיפויות, כדי לייצר בינה עסקית שתתורגם ליתרונות תחרותיים. בנוסף, הקלות שבה ניתן לבחון את מהימנותם של נתונים (Cross Platform) מתקיימת במהירות הבזק על ידי טכנולוגיית GenAI".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

ינאי מילשטיין, מנהל הפעילות של אינפורמטיקה מקבוצת אמן.

ינאי מילשטיין, מנהל הפעילות של אינפורמטיקה מקבוצת אמן. צילום: ניר אלון

קהל המשתתפים באירוע מוכנות הדאטה של אינפורמטיקה וקבוצת אמן.

קהל המשתתפים באירוע מוכנות הדאטה של אינפורמטיקה וקבוצת אמן. צילום: פרטי

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים