אוטודסק ערכה האקתון עולמי כדי להעצים את רוח היזמות

ערכה את ההאקתון השנתי העולמי שלה. אוטודסק.

כבכל שנה, ביום ה' האחרון נערך ההאקתון השנתי של אוטודסק ישראל במשרדי החברה בתל אביב. האירוע מתקיים במקביל בנציגויות אוטודסק בכל העולם. 

ההאקתון נמשך בפועל שבוע שלם, במהלכו החברה אפשרה לעובדיה להניח את המשימות השוטפות שלהם בצד, והעניקה להם הזדמנות לחקור ולפתח רעיונות חדשים לפרויקטים יצירתיים, המשקפים את ערכיהם. 

הפרויקטים שנוצרו במהלך ההאקתון עסקו במגוון רחב של נושאים, כשכל פרויקט ייחודי ולא דומה למשנהו, ונועד למצוא פתרון לבעיות בהן נתקלים העובדים ביומיום בתחום הבנייה. כך למשל, ישנם פרויקטים אשר התמקדו במינוף בינה מלאכותית כדרך לשיפור וייעול תהליכי העבודה. 

מלבד הפעילות הטכנולוגית, נערכו לעובדים מספר סדנאות, ביניהן סדנת AI בשיתוף עם יחידת הענן של אמזון AWS, וכן סדנת אימפרוביזציה ככלי אלתור וחשיבה מקורית.

בנוסף, כחלק מהשבוע המיוחד, הזמינה החברה את עזרא, אביו של תומר נגר ז"ל מחטיבת גולני, שנפל ב-7 באוקטובר בקרב על מוצב כיסופים, לספר על הנצחתו המיוחדת –  קולקציית בירות לזכרו, שנרקחו לפי הטעמים המועדפים של תומר, ונושאות את שמו. 

אבי דרדיק, דירקטור מוצר בחברת אוטודסק ישראל: "השבוע הזה הוא הזדמנות עבור עובדינו לחבר בין היצירתיות שלהם לחדשנות טכנולוגית. אנו גאים בכך שעובדינו השתמשו בחופש הפעולה שניתן להם על מנת להוביל פרויקטים משמעותיים התורמים לחברה ולאקוקסיסטם בישראל".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים