רכבת ישראל מינתה את מאיר רכטר למנמ"ר שלה

רכטר מילא שורה של תפקידי ניהול טכנולוגי - כיהן כסמנכ"ל מערכות מידע ומחשוב, טכנולוגיות ודיגיטל ב-ארקיע ובמערכת בתי המשפט, וכן במגוון תפקידי ניהול טכנולוגי ב-אמדוקס וביחידת 'אופק' בחיל האוויר

מאיר רכטר, מנמ"ר רכבת ישראל.

בשבוע שעבר אישר דירקטוריון רכבת ישראל את מינויו של מאיר רכטר לתפקיד סמנכ"ל פיתוח טכנולוגיות, מערכות מידע, סייבר ואבטחת מידע. מדובר בתפקיד שנפתח לראשונה ברכבת ישראל, כחלק מתנופת הפיתוח הטכנולוגית שמקדמת החברה בשנים האחרונות. רכטר (57, נשוי ואב ל-3) – הנדסאי מערכות מידע, בעל תואר ראשון במדעי המחשב וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן, ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע ושיווק מאוניברסיטת תל-אביב – יחל בקרוב את כהונתו כמנמ"ר רכבת ישראל.

טרם הצטרפותו לרכבת ישראל, ביצע רכטר תפקידים רבים ומגוונים בתחום הטכנולוגיה, הדיגיטל והמחשוב; בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל מערכות מידע ומחשוב בחברת ארקיע קווי תעופה והוביל שינויים אסטרטגיים שכללו הטמעה של פתרונות טכנולוגיים חדשניים ומתקדמים. לפני כן, כיהן כסמנכ"ל טכנולוגיות דיגיטליות ומידע ברשות השופטת והוביל מהלכי טרנספורמציה דיגיטלית נרחבים ומשמעותיים. בתפקידיו באמדוקס (Amdocs) ובחיל האוויר צבר ניסיון עשיר בניהול פרויקט מחשוב (תוכנה ותשתיות) מורכבים וגדולים, והוביל שינויים ותהליכי התייעלות חוצי-ארגון. 

יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל, עו"ד משה שמעוני: "כחברה ממשלתית מובילה, ובהתאם להחלטת הממשלה משנת 2018, פועלת הרכבת לקידום חדשנות בתחומי פעילותה השונים, וכן לסיוע למגזר הטכנולוגיה הישראלי. המינוי של מאיר רכטר, שיכהן לראשונה כסמנכ"ל חטיבת טכנולוגיות ברכבת ישראל, הוא אבן דרך משמעותית לקידום הרכבת כמובילה טכנולוגית בתחום התחבורה ולשימור מעמדה של ישראל כ-סטארט-אפ ניישן".

מנכ"ל רכבת ישראל, שיקו זנה: "אני מברך על הצטרפותו של מאיר רכטר לחברת רכבת ישראל, שנמצאת כבר זה מספר שנים בתנופת פיתוח טכנולוגית אדירה. אני בטוח כי ל-רכטר תהיה תרומה ניכרת בהתפתחותה של רכבת ישראל ובהצבתה בחוד החנית של הטכנולוגיה והחדשנות לא רק במדינת ישראל, אלא גם בעולם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי א

    הרכבת הופכת להיות הפנינה של ישראל בשנים האחרונות. כל הכבוד על ההתקדמות

אירועים קרובים