במחנה הקיץ של רד האט ישראל לומדים מבוא לפיתוח בקוד פתוח

מחנה הקיץ התקיים במשך שבוע, ובמסגרתו הוצגו לתלמידים מושגי מפתח בפיתוח תוכנה, לצד מפגשים עם עובדי מרכז הפיתוח של רד האט, השתתפות בהרצאות בנושא עבודה בקוד פתוח ולימוד על הכלים ושפות הפיתוח בתחום

משתתפי תוכנית ניצנים יחד עם המנטורים מרד האט.

יש מחנה קיץ ויש מחנה קיץ… רד האט (Red Hat) ישראל, למשל, קיימה זו השנה השלישית ברציפות את מחנה הקיץ הטכנולוגי לתלמידי תיכון מצטיינים, המשתתפים בתוכנית "ניצנים". השנה השתתפו בתוכנית בוגרי ובוגרות שכבת י"א מיישובי הדרום והצפון.

"ניצנים" היא תוכנית של עמותת בנתיבי אודי בשותפות אגף התקשוב וההגנה בסייבר, אכ"א, מערך הדיגיטל הלאומי במשרד הכלכלה ומשרד החינוך. מטרת מחנה הקיץ היא לספק לתלמידים מיומנויות מעשיות, ליצור חיבורים בעלי משמעות ולהציג בפניהם מסלולי קריירה פוטנציאליים בתחומי התוכנה והטכנולוגיה.

מחנה הקיץ התקיים במשך שבוע בבאר שבע ובמשרדי רד האט ברעננה, ובמסגרתו הוצגו לתלמידים מושגי מפתח בפיתוח תוכנה, לצד מפגשים עם עובדי מרכז הפיתוח של רד האט, השתתפות בהרצאות בנושא עבודה בקוד פתוח ולימוד על הכלים ושפות הפיתוח בתחום.

התלמידים השתתפו  בפרויקט הטכנולוגי ROSE של רד האט לחינוך לקוד פתוח, ובמסגרתו ביצעו פרויקט שדרש כתיבת קוד בשפת התכנות פייתון. בסיום מחנה הקיץ, הציגו התלמידים את התוצרים בפני הנהלת רד האט, הנהלת עמותת בנתיבי אודי והמנטורים המלווים, אשר בחרו בפרויקט הזוכה. בטקס הסיום גם הוענקו תעודות הערכה לכל משתתפי התוכנית, שחזרו הביתה עייפים אך מרוצים.

דורון פדיוק, דירקטור גלובלי להנדסת תוכנה ברד האט, אמר כי, "השנה הייתה לנו הזכות לארח את תלמידי תוכנית "ניצנים" במשרדים החדשים של רד האט ולספק להם הצצה לאופן פעילותה של חברת היי-טק גלובלית. במהלך הימים של מחנה הקיץ, התרשמנו מהדור הצעיר. ההתעניינות, המחויבות והנחישות שהפגינו הן התלמידים והן המנטורים היוו השראה לכולנו, ואנחנו מאחלים לתלמידים הצלחה רבה ומקווים לראות אותם משגשגים בשוק התעסוקה עם הכישורים שרכשו במהלך הפעילות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים