למען תעסוקה וגיוון: כ-100 ערבים ויהודים התמקצעו בלינקדאין

התמקצעו יחד בלינקדאין. מימין לשמאל: כאוכב ותד, רואן עאמר, ניר שילה, רם לוינסון, מייסם ג'לג'ולי, אסלאם חאג' יחיא, אליסה צימרמן, ו-הילה בקשי.

ברקע האתגרים בענף ההיי-טק, והימשכות המלחמה בצפון, קיימו באחרונה ארגון צופן-תשביק, פארק היי-טק צפון ולינקדאין ישראל, מפגש מיוחד, שאיחד כ-100 בוגרי מקצועות ההיי-טק ערבים ויהודים, במטרה לתת להם כלים להשתלב בתעשייה ולשפר את השימוש המקצועי שלהם ברשת הלינקדאין.

האירוע, שנערך בפארק היי-טק צפון, הדגיש את החיבור בין קהילות ההיי-טק בצפון, תוך גיוון והעצמה של טאלנטים צפוניים מכלל המגזרים.

באירוע התקיימו שתי הרצאות מרכזיות – אליסה צימרמן, נציגת לינקדאין ישראל, דיברה על חשיבות הפרופיל ב-לינקדאין מעצם היותה פלטפורמה למינוף מקצועי, ונתנה הצצה לעולם המתקדם של הרשתות החברתיות והמקצועיות; הילה בקשי, מומחית במיתוג עצמי ונראות, בהרצאה נוספת, עסקה במיתוג אישי בלינקדאין, תוך שיתוף בטיפים מעשיים כיצד לקדם ולהבליט את פרופיל הלינקדאין בשוק התחרותי של היום.

רם לוינסון, מנכ"ל פארק היי-טק צפון: "מפגש זה מדגיש את מחויבותנו לבניית אקוסיסטם טכנולוגי חזק ומגוון בצפון. בשיתוף פעולה עם ארגון צופן-תשביק, אנו פועלים להעצמת טאלנטים מהצפון, יהודים וערבים כאחד, וליצירת חיבור אמיתי בין קהילות ההיי-טקיסטים וההיי-טקיסטיות באזור. פארק היי-טק צפון ממשיך להוביל את הדרך ביצירת מקומות תעסוקה איכותיים ומתגמלים לאוכלוסייה המגוונת שבאזור הצפון, במיוחד בזמנים מאתגרים אלו". 

מייסם ג'לג'ולי, מנכ"לית ארגון צופן-תשביק, אמרה כי "מפגשים כגון זה הם חשובים מאוד, במיוחד על רקע המצב הנוכחי, מכיוון שהם מסייעים בקידום חברה משותפת, בחיזוק הקשרים בין יהודים לערבים, וביצירת מרחב בטוח לשיתוף ידע והזדמנויות תעסוקה. האירוע הוכיח את חשיבות החשיפה של הדור הצעיר מהחברה הערבית לתעשיית ההיי-טק. השותפות עם לינקדאין ופארק היי-טק צפון אפשרה לנו ליצור גשר משמעותי בין הכישרונות הצעירים לתעשייה ובין המעסיקים הפוטנציאליים, ולהעניק להם כלים מעשיים לשיפור הנוכחות המקצועית שלהם".

דיילי צפתה, התרשמה מהכוונות – וחזרה עם תמונות

בוגרי לימודי טק מכל המגזרים באירוע מתמקצעים בלינקדאין של ארגון צופן-תשביק ופארק היי-טק צפון.

בוגרי לימודי טק מכל המגזרים באירוע מתמקצעים בלינקדאין של ארגון צופן-תשביק ופארק היי-טק צפון. צילום: ניצן זוהר

עוד הרצאה לבוגרי לימודי טק מכל המגזרים, באירוע מתמקצעים בלינקדאין של ארגון צופן-תשביק ופארק היי-טק צפון.

עוד הרצאה לבוגרי לימודי טק מכל המגזרים, באירוע מתמקצעים בלינקדאין של ארגון צופן-תשביק ופארק היי-טק צפון. צילום: ניצן זוהר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים