בא לבקר במאורת הנמר: רוני שדה, מד וואן

02/09/2024 11:24
רוני שדה, מנכ"ל מד וואן, בביקורו במאורה.

 

השבוע בא לבקר במאורת הנמר, רוני שדה, מנכ"לה של חברת מד וואן (MedOne), המוביל אותה להישגים זה 15 שנים. בשיחתנו סיפר על הצלחותיה של החברה בשוק הדינמי והצומח של חוות השרתים, מרכזי הנתונים והעננים הציבוריים.

"מאז כניסת קרן הפרייבט אקוויטי האמריקנית ברקשייר פרטנר לדירקטוריון החברה, חווינו בשנת 2024 צמיחה יוצאת דופן. מחברה מובילה בשוק הישראלי, שפעלה לפי סטנדרטים מקומיים, הפכנו לארגון שאימץ והטמיע תפישות ותהליכים בינלאומיים בכל היבטי הפעילות, מבינוי ועד תפעול, וכעת אנו עומדים ברמות השירות הגבוהות ביותר בעולם", אמר רוני בשיחתנו.

לדבריו, "הקשרים האישיים עם מקבלי ההחלטות, הן בישראל והן בחו"ל, יחד עם הניסיון הרב בעבודה משותפת איתם, אפשרו לנו לנהל דיאלוג פורה וארוך טווח. כתוצאה מכך, התחלנו לבנות מספר מתקנים במקביל – חלקם נמכרו עוד במהלך הבנייה, ואחרים מתוכננים במיוחד לצורכי לקוחות ספציפיים. כך אנו ממשיכים לצמוח ולהתפתח בקצב מהיר, תוך שמירה על ערכי היסוד שנקבעו עם הקמת החברה".

עוד סיפר לי רוני כי "בשנים האחרונות פיתחנו את תפישת הדאטה סנטר ההיברידי, המשלבת בין מתחמים ייעודיים של לקוחות לבין הענן הציבורי MedOneCloud, אשר נמצא בכל אחד מהמתקנים שלנו". הוא הדגיש כי "גישה זו מעניקה ללקוחותינו את האג'יליות של הענן, לצד כדאיות כלכלית גבוהה, שרידות והמשכיות עסקית בהתאם לאיומי הייחוס בישראל".

רוני ביקש "לנצל הזדמנות זו ולהודות ללקוחותינו על הבחירה בנו במשך למעלה משני עשורים. אנו מחויבים להמשיך ולהעניק להם את רמת השירות והאמון הגבוהות ביותר", אמר בסיום המפגש המעניין שלנו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים