באה לבקר במאורת הנמר: רו"ח ועו"ד טל אוחנה, אקספו ת"א

03/09/2024 13:46
רו"ח ועו"ד טל אוחנה, המנכ"לית החדשה של החברה העירונית אקספו ת"א.

באחרונה ביקרה במאורתי רו"ח ועו"ד טל אוחנה, שנבחרה במכרז ותיכנס לתפקידה החדש כמנכ"לית החברה העירונית אקספו תל אביב לאחר חגי תשרי.

עד לאחרונה כיהנה אוחנה כמנכ"לית החברה הכלכלית למודיעין ולפני כן במשך שנים רבות שימשה כמנכ"לית וסמנכ"לית כספים בחברות נוספות.

יו"ר מרכז הירידים, עו"ד אמיר תמרי, התייחס למינוי אוחנה ואמר כי "אקספו היא חברה עסקית עירונית מרתקת, עם מחזור הכנסות מעל 100 מיליון שקל בשנה, שעוסקת גם בניהול נדל"ן וגם בהשכרת שטחים להפקות, ובאירוח אירועים עסקיים ולאומיים. ועדת האיתור, לאחר שהוגשו כמאה מועמדויות, מצאה כי טל אוחנה הראויה ביותר לתפקיד. אנחנו גאים על כך שיש רוב נשי בהנהלת החברה (60%) וכך גם בדירקטוריון של אקספו תל אביב, שמורכב מ-57% נשים".

אוחנה התארחה במאורת הנמר עוד כמנכ"לית החברה הכלכלית של העיר מודיעין, וסיפרה על מיזם חדשני של עמוד תאורה חכם שהוקם במודיעין-מכבים-רעות. העמוד מכיל, בנוסף לתאורת רחוב, מערכת רדיו סלולרי, המאפשרת את שיפור הכיסוי והשלמה לרשתות דור 4 ו-5. את המיזם, המתקיים בשכונת מורשת בעיר, ערכו במשותף החברה הכלכלית למודיעין (החכ"ל), בראשות אוחנה, וחברת ORWAY מקבוצת תקשוב.

חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות, דחף וקידם את הפרויקט. "באמצעות הפיילוט להתקנת עמודים חכמים קטנים שכאלה", אמר ביבס, "אני מאמין שנוכל לפתור את קשיי הקליטה בשכונה, ליהנות משיפור ניכר באיכות הקליטה הסלולרית ומהורדת עוצמות השידור, גם של מכשירי הקצה". הוא הוסיף כי "המשימה המאתגרת היא בנייתה של שכונת מורשת: זו תהווה שכונה גדולה ומסקרנת, עם פארק ארכיאולוגי מרשים ופיתוח עירוני שיבטיח איכות חיים גבוהה לתושבים".

"החיישנים", סיפרה לי אוחנה במפגש במאורה, "ימדדו את עוצמות הרעש ואת מידת זיהום האוויר. הם ינטרו את היקף התחבורה בשכונה, ועוד. החיישנים ישדרו את הנתונים למוקד, לטובת בקרה, ניטור ושיפור איכות החיים של תושבי שכונת מורשת. כך ננצל באופן המיטבי והמירבי את היכולות של העמוד החכם".

נאחל לאוחנה הרבה הצלחה בתפקידה החדש, וכמובן שאשמח לארח אותה פה שוב בקרוב, עם סיפורים מעניינים מחוויותיה כמנכ"לית החדשה של אקספו תל אביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים