חברת הענן סלע מינתה את דורון אהרנסון לסמנכ"ל שיווק גלובלי

דורון אהרנסון, סמנכ"ל שיווק גלובלי, סלע.

חברת סלע (Sela), ספקית גלובלית לשירותי ענן עבור סטארט-אפים וחברות, הודיעה על מינויו של מומחה השיווק והניהול הגלובלי, דורון אהרנסון, לסמנכ"ל השיווק (CMO) שלה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי אהרנסון על גיבוש אסטרטגיית השיווק הגלובלית והוצאתה לפועל באזורי הפעילות של החברה ברחבי העולם. אהרנסון – אשר לו ניסיון עשיר בתפקידי ניהול, שיווק, פיתוח עסקי, התרחבות גלובלית ויצירת שותפויות אסטרטגיות – יסייע בהמשך פיתוח הצמיחה של סלע בישראל ובשוק הגלובלי. עם הצטרפותו להנהלת החברה, כסמנכ"ל שיווק גלובלי, יתמקד אהרנסון בפיתוח אסטרטגיית השיווק והמכירות של החברה. בתפקידו האחרון שימש אהרנסון כמנכ"ל חברת האד-טק ג'ולט (Jolt), והוביל למכירתה. בתפקידיו הקודמים ב-ג'ולט כיהן גם כמנהל הפעילות בישראל (GM) וכסמנכ"ל השיווק הגלובלי (CMO). לפני כן, שימש אהרנסון כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת HackerU, כמנכ"ל חברת Ofek ועוד. הוא בוגר תואר ראשון בקולנוע ותואר שני במנהל עסקים (MBA) באוניברסיטת תל-אביב.

רון שפרינצק, מנכ"ל סלע: "אנו מתרגשים ומברכים על הצטרפותו של דורון לצוות של סלע. לדורון יש את הכישורים והניסיון הנדרשים כדי לעזור לנו להמשיך ולמצב את Sela כחברה מובילה בשוק הענן, המקומי והגלובלי. דורון יוביל את פיתוח האסטרטגיה השיווקית שלנו ויסייע לנו להאיץ את הצמיחה של החברה ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים