התגעגעתם? הסוודר המכוער של מיקרוסופט חזר
הסוודר - בגרסה חדשה ומיוחדת - מוצע למכירה וכל ההכנסות שיאספו יתרמו לטובת עמותת "חמניות" ● הקמפיין נועד לתמוך בילדים שהתייתמו מהוריהם בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר
מיקרוסופט ממשיכה במסורת Microsoft Ugly Sweater ובמסגרתה החברה משיקה כמדי שנה, רגע לפני השנה החדשה, את קמפיין הסוודר המכוער.
השנה נועד הקמפיין לתמוך בילדים שהתייתמו מהוריהם בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, וכל ההכנסות ממכירת הסוודר יועברו כתרומה לעמותת חמניות.
הקמפיין נבנה בשיתוף פעולה מלא עם עובדי החברה, שתרמו אלפי שקלים, והחברה הכפילה את הסכום – בסך הכל החברה תרמה כ-200 אלף שקל.
השנה, עיצוב הסוודר שואב השראה מאחד המשחקים האייקוניים של מיקרוסופט – הסוליטר. הסוודר מדגיש את הרגע המוכר והאהוב של אפקט מפל הקלפים בסיום המשחק, והופך אותו לפריט ייחודי לאספנים.
תגובות
(0)