התגעגעתם? הסוודר המכוער של מיקרוסופט חזר

הסוודר - בגרסה חדשה ומיוחדת - מוצע למכירה וכל ההכנסות שיאספו יתרמו לטובת עמותת "חמניות" ● הקמפיין נועד לתמוך בילדים שהתייתמו מהוריהם בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר

השיקה שוב את קמפיין הסוודר המכוער. מיקרוסופט.

מיקרוסופט ממשיכה במסורת Microsoft Ugly Sweater ובמסגרתה החברה משיקה כמדי שנה, רגע לפני השנה החדשה, את קמפיין הסוודר המכוער.

השנה נועד הקמפיין לתמוך בילדים שהתייתמו מהוריהם בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, וכל ההכנסות ממכירת הסוודר יועברו כתרומה לעמותת חמניות.

הקמפיין נבנה בשיתוף פעולה מלא עם עובדי החברה, שתרמו אלפי שקלים, והחברה הכפילה את הסכום – בסך הכל החברה תרמה כ-200 אלף שקל.

השנה, עיצוב הסוודר שואב השראה מאחד המשחקים האייקוניים של מיקרוסופט – הסוליטר. הסוודר מדגיש את הרגע המוכר והאהוב של אפקט מפל הקלפים בסיום המשחק, והופך אותו לפריט ייחודי לאספנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים