"מחוברים לגיל הזהב" בפרטנר

במסגרת הפרויקט החברתי "מחוברים לגיל הזהב" של החברה, כ-20 תושבי חיפה מהחברה היהודית והערבית השתתפו בקורס מיוחד שקיימה פרטנר בשיתוף עיריית חיפה וסגן ראש העיר ויו"ר ועדת הבריאות, ישראל סביון

מימין: מאיה רדושינסקי, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בפרטנר, וישראל סביון, סגן ראש עיריית חיפה.

כ-20 תושבי חיפה מהחברה היהודית והערבית, שהמבוגר בהם הוא בן 86, השתתפו בשבוע האחרון בקורס מיוחד שקיימה פרטנר בשיתוף עיריית חיפה וסגן ראש העיר ויו"ר ועדת הבריאות, ישראל סביון, ובהשתתפות מאיה רדושינסקי, סמנכ״לית החטיבה הפרטית בפרטנר. המשתתפים למדו מיומנויות טכנולוגיות, במטרה להפוך למדריכים בתחום עבור מבוגרים אחרים בעיר.

יוזמה זו בין פרטנר לעיריית חיפה נולדה כחלק ממחויבות של פרטנר ושל עיריית חיפה לקידום קהילתי מקומי.

זה שמונה  שנים שמתקיים בפרטנר פרויקט הדגל החברתי "מחוברים לגיל הזהב", שבמסגרתו לומדים מאות מבוגרים מיומנויות בסיסיות לשימוש בסמארטפון, באינטרנט, ברשתות החברתיות ובאפליקציות. במהלך שנות קיומו זכו במסגרת הפרויקט  אלפי מבוגרים, בעשרות יישובים ברחבי הארץ – גברים ונשים בטווח הגילאים 70-91 – לרכוש מיומנויות טכנולוגית מתקדמות, בהדרכת כ-200 מדריכים. הקורסים מוצעים בעברית, ברוסית ובערבית. התכניות מתקיימות בשיתוף "באים לטוב", תוכנית של המשרד לשוויון חברתי, המופעלת באמצעות החברה למתנ"סים.

תמונה קבוצתית: המשתתפים בקורס.

תמונה קבוצתית: המשתתפים בקורס. צילום: יח"צ

פרטנר השיקה לאחרונה שירות לקוחות עבור הגיל השלישי, שבמסגרתו יעניקו הנציגים שירות ייחודי לבני 65 ומעלה במוקדים הטלפוניים ובמרכזי השירות והמכירה. מהלך זה נעשה מתוך רצון להעניק מענה פשוט ומותאם לאוכלוסיית גיל הזהב, תוך התאמת הצרכים הנכונים עבורם.

מאיה רדושינסקי, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בפרטנר: "אנו פועלים להכיר את הלקוחות שלנו לעומק ולהבין את הצרכים שלהם, ומתוך כך בונים פתרונות ומוצרים שיעניקו להם ולקהילה יותר ערך. אנו רואים זאת כבסיס ליצירת מערכת יחסים ארוכת טווח, כזו שמובילה את הלקוחות להמשיך ולבחור לקבל את שירותי התקשורת שלהם מפרטנר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים