הילה פרידמן מונתה למנהלת שירות וחוויית לקוח בפינק
הילה פרידמן מצטרפת ל-פינק (FINQ) בתפקיד מנהלת שירות וחוויית לקוח (VP Customer Experience). המינוי מהווה צעד אסטרטגי חשוב כחלק מהיערכות החברה להרחבת פעילותה ולהקמה של מחלקת חוויית לקוח מתקדמת. פרידמן תהיה אחראית על גיבוש אסטרטגיות חוויית משתמש חדשניות, תוך שילוב בין טכנולוגיות מתקדמות לבין מענה אנושי ושירות אישי.
פרידמן היא בעלת ניסיון של יותר מעשור בניהול ושיפור מערכי שירות וחוויית לקוח, ומילאה תפקידים בכירים בחברות כמו וולט ו-כאל. במהלך הקריירה שלה התמחתה בזיהוי הזדמנויות לשיפור תהליכים, אופטימיזציה של חוויית משתמש ויישום פתרונות שהביאו לשיפור מדדים ארגוניים ועסקיים. בנוסף, הובילה צוותים גדולים בתחום שירות הלקוחות וניהלה מערכות תפעוליות מורכבות תוך דגש על הגברת אמון הלקוח.
תגובות
(0)