הסמינר של סימנטק – פרק א'

חברת סימנטק (Symantec) ישראל ערכה בחודש אפריל סמינר הדרכה ייחודי לאנשי המכירות של שותפיה העסקיים. בסמינר, שהופק על ידי אנשים ומחשבים, השתתפו כ-80 אנשי מכירות בכירים מקרב שותפיה העסקיים של סימנטק בישראל, וכן כ-30 מעובדי סימנטק, שהעבירו את ההרצאות והסדנאות.

"חיפשנו תכנים שיסבירו ויאמנו את אנשי המכירות לא רק לגבי מהן התכונות של המוצרים, אלא בעיקר כיצד יש למכור אותם, מי קהל היעד לכל משפחת מוצרים, תימחור איכותי ונכון, מידע על המתחרים, Reference Sites ועוד", אמר מוטי סדובסקי, מנהל השותפים העיסקיים של סימנטק ישראל שיזם וניהל את הסמינר בן היומיים.

לדבריו, "כאשר לא מצאנו תכנים מתאימים בחו"ל הוחלט לפתח אותם על ידי צוות משולב של החברה בישראל, ודגש מיוחד ניתן לתירגול רב, כולל שימוש בכלים ייחודיים שפותחו בסימנטק ישראל".

"המשובים שקיבלנו היו מדהימים, ואנו מצפים עתה לתנופת מכירות מקרב השותפים", סיכם סדובסקי.

מוטי סדובסקי, מנהל השותפים של סימנטק ישראל

רונן עמיאל, CMS, וגל בורסוק, סימנטק

אורן ישרים מסימנטק ישראל

השותפים עובדים בצוותים

הצוות של נטקום בחשיבה ותרגול

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים