עמותת גשר של אור נערכת לאירוע השנתי המרכזי שלה

במסגרת האירוע יחגגו 150 בנות ובנים עיוורים את חגיגת בת או בר המצווה שלהם ● יחד עם הילדים היהודים, יחגגו גם עשרות ילדים עיוורים למשפחות בדוויות, בני אותו גיל

עמותת גשר של אור, המסייעת ותומכת בילדים מקרב אוכלוסיית העיוורים, נערכת לאירוע השנתי המרכזי שלה, שבו יחגגו 150 בנות ובנים עיוורים את חגיגת בת או בר המצווה שלהם. יחד עם הילדים היהודים, יחגגו גם עשרות ילדים עיוורים למשפחות בדוויות, בני אותו גיל.

הטקס החגיגי יתקיים ב-1.6.11 במתחם הספארי ברמת גן במשך יום שלם של פעילות חברתית ותרבותית לילדים ובני משפחותיהם. הפעילות תלווה בהופעות של אמנים מתנדבים, והילדים החוגגים יחד עם בני משפחותיהם, יזכו במתנות יקרות ערך.

עמותת גשר של אור פועלת בכל ימות השנה במרכזים שונים לעיוורים בכל רחבי הארץ, בעזרת קבוצות של אזרחים וחיילים מתנדבים. המתנדבים מפעילים את המרכזים המקומיים, מלווים ופועלים נקודתית בכדי לעזור למשפחות עיוורים במצוקה, וכן מקיימים פעילות תרבותית וחברתית עבור הילדים לקויי הראייה. בנוסף לכך, המתנדבים מסייעים בידי קשישים כבדי ראייה ועיוורים בהתנהלות היומיומית שלהם בבתיהם.

האירוע השנתי של העמותה מתקיים זו השנה ה-11, כשלצד קהל המתנדבים, פועלים כאמור 50 חיילים מיחידות שונות בצה"ל במשך כל ימות השנה בטיפול בילדים העיוורים.

לייזי אורן, נשיא וסגן יו"ר מטריקסבאירוע צפויים להשתתף, בין היתר, ראש אגף תיקשוב בצה"ל, אלוף עמי שפרן, ותא"ל איילה חכים, מפקדת לוט"ם.

פעילות העמותה שהחלה בשנת 2000, ביוזמתו של אל"מ (מיל') רונן זרצקי, ששימש מפקד מרכז המיחשוב של אגף כ"א בצה"ל, וכיום סמנכ"ל ומנמ"ר בחברת ישראכרט, שאימץ את הרעיון של הפעלת חיילים לעשייה התנדבותית בקרב קבוצות העיוורים, ובכללם בקרב משפחות הבדווים. כיום פעילים חיילים ביותר מ-10 יחידות, יחד עם המתנדבים מקרב האזרחים העוסקים בתחומי התעשייה וההיי-טק.

את עמותת גשר של אור מובילים המתנדבים למען הקהילה: לייזי אורן, נשיא וסגן יו"ר דירקטוריון חברת מטריקס, רונן זרצקי, עלי מיטווך, מנכ"ל משותף במיטווך ובניו, גיל מיגדל, מנכ"ל משותף בלוג-און, אוריאל בן-דוד, יו"ר קרדיט קארד, נסים בראל, יו"ר קומסק, פלי הנמר, יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים והמנחה הקבוע של הטקס השנתי, ועוד עשרות רבות של פעילים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים