איש ההיי-טק שהפך לסופר

לעיתים רחוקות יוצא להיתקל באיש היי-טק במשרה מלאה שמוציא ספר לאור, ועוד בהוצאת ידיעות ספרים המכובדת. ארן אראל, עובד בטלדור תקשורת במהלך שש וחצי השנים האחרונות, זכה להגשים את החלום. לפני כחודשיים, הרומן "חריצים ומשבצות", אותו כתב במשך ארבע שנים, ראה אור – וכמעט מיד ניתן היה לראות שמדובר בסיפור הצלחה. ואכן, הביקורות לא מפסיקות לשבח.

בהרבה מובנים עלילת הספר קשורה בקשר הדוק עם חייו של אראל. השראתו נשאבה מבגידה של חברו הטוב ביותר, שאיתו ניסה להקים חברת סטארט-אפ. "עבדנו על המיזם במשך שנתיים. לאחר פיתוח אב הטיפוס, ולפני הפניה למשקיעים פוטנציאלים – החלטנו לצרף שני שותפים בעלי ניסיון רב בתחום השיווקי. תקופה קצרה לאחר מכן, הודיע לי השותף שהוא קיבל הצעה להמשיך את הפעילות בלעדי, הצעה שהוא החליט לקבל. כיוון שהיינו חברים קרובים, לא נחתם בינינו מעולם חוזה המבהיר את זכויות הקניין הרוחני", אומר אראל. "לקח לי זמן להתאושש, אך בסופו של דבר הבגידה הובילה לתהליך המרתק של כתיבת הספר".

גיבור הספר הינו אלן דביר, עובד היי-טק אשר נלחם בשגרת יומו. הוא מקים עסק חדש ומבטיח עם חברו הטוב ביותר, ומקיים מערכת יחסים מלאת תשוקה עם נעה, אהבת חייו. ברגע אחד עולמו של אלן משתנה מקצה לקצה, כאשר חבילה מסתורית מגיעה לביתו ומעוררת סערה בחייו. הספר כתוב בצורה קולחת, מעניינת ומקורית. לחובבי ז'אנר המתח צפויה חווית קריאה מרתקת. אין ספור טוויסטים מתבלים את העלילה, שלא מפסיקה להפתיע את הקורא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים