CA מכשירה הורים לתלמידים בהכרת המחשב ותוכנות האופיס

הקורס מתקיים בגבעת אולגה, וההורים לומדים בו על חלונות XP ו-ויסטה, וורד 2007, הכנת מצגות ושקפים באמצעות פאואר-פוינט 2007 וכן מקבלים היכרות עם עולם האינטרנט ● לצורך הקורס חברו ל-CA מכללת היי-טק, שתרמה את הספרים, וג'ון ברייס הדרכה, שתרמה את מערכי השיעור

עובדי CA מלמדים ומכשירים את הורי התלמידים בקורסי הכרת המחשב ואופיס (Office), בקורס שמתקיים בגבעת אולגה בשיתוף עם מכללת היי-טק, שתרמה את הספרים, ועם ג'ון ברייס הדרכה, שתרמה את מערכי השיעור. הקורס מועבר מזה מספר חודשים על ידי אנשי CA בהתנדבות.

במסגרת הקורס, שחובר במיוחד להורים, נכללים חמישה מפגשים שבהם משתתפים בכל פעם עשרה הורים. הקורס כולל הכרה עם מערכות ההפעלה חלונות XP ו-ויסטה, עם מעבד התמלילים וורד 2007 (Word 2007), עם הכנת מצגות ושקפים באמצעות פאואר-פוינט 2007 (Power Point 2007) וכן היכרות עם עולם האינטרנט.

מירב ירשנסקי, מנהלת השיווק ב-CA ישראל ואחראית תוכנית תרומה לקהילה, אמרה, כי "הבנו שבנוסף למעורבות ולתרומה שלנו לילדי גבעת אולגה, עלינו להכשיר גם את הוריהם, על מנת ליצור ולאפשר דו-שיח טוב יותר בין ההורים לילדים בכל הקשור בשימוש במחשב ובגישה לאינטרנט".

CA

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ריש

    תרומה עוד יותר גדולה לקהילה תהיה ללמד בבתי הספר איך עובדים בlinux... מדינת ישראל נוטה לכיוון microsoft לעומת שאר העולם וזה מאד לא בריא בטווח הארוך. אין כמעט בארץ כוח אדם שיכול להרים סטארטאפים אינטרנטיים שיעמדו בscale בגלל הנטייה הזו לטכנולוגיות Microsoft.

אירועים קרובים