המירוץ של קספרסקי

חברת פאוור תקשורת, נציגת מעבדת קספרסקי (Kaspersky) בישראל, ערכה לאחרונה אירוע מיוחד בפאב ומבשלת הבירה דנסינג קאמל בתל אביב. התירוץ למפגש: הצגת החסות של קספרסקי שניתנה לפרארי והשקת גירסת Internet Security Ferrari Edition.

למפגש עם מיטב עיתונאי הטכנולוגיה הגיעו היישר מאיטליה אלכס מויסייב, מנהל האיזור ודירקטור שיתופי פעולה וחסויות בקספרסקי (ונהג פרארי בעצמו), ואבנס מיכאלוב, דירקטור B2B איטליה וישראל. מי שאירח באירוע את הנכבדים ממעבדת קספרסקי היו האחים והמנכ"לים המשותפים בחברת פאוור תקשורת, אילן ונועם פרוימוביץ'.

בין הרצאה על שיתוף פעולה עם פרארי כאמצעי למיתוג להרצאה אודות הסיכונים בענן ובמובייל עשו האורחים גם כיף: בתוך מבשלת הבירה הותקנו סימולטורים של נהיגה במכונית פורמולה 1, והאורחים התחרו ביניהם בנהיגה במכונית מרוצים.

ליד הסימולטורים של פרארי: אובנס מיכאלוב, דירקטור B2B איטליה וישראל, נועם פרוימוביץ, מנכ"ל פאוור תקשורת, אלכס מוסייב, דירקטור שיתופי פעולה וחסויות בקספרסקי ואילן פרוימוביץ, מנכ"ל טכני בפאוור תקשורת

מה זה על השולחן ליד? מסטיקים? סוכריות? לא ולא. קספרסקי עוסקת ב-Protection ואלו אמצעי מניעה (כמובן שבצבע הלוגו הירוק של קספרסקי) מתנת פאוור תקשורת

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים