הסדנה של מטריקס

החברות מטריקס ומיצוב ערכו לאחרונה סדנה משותפת בנושא "ביקושים בדחיפה במרחב הדיגיטלי", שבאה להציג את השינויים והמהפכות בתחום השיווק בעולם הדיגיטלי ואת אסטרטגיות השיווק של חברות B2B (ר"ת Business to Business) בעידן זה. בסדנה התארחו מנהלי שיווק מארגונים מובילים במשק.

רנית זקצר, CTO מטריקס וגיא פרי, מנכ"ל חברת מיצוב

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים