הנבחרת של בנפיט ו-UC4

בשבוע שעבר הציגה הנבחרת של בנפיט טכנולוג'יס 2010, ביחד עם אנשי UC4 העולמית, בכנס VMware Forum שנערך במלון הילטון. בביתן בנפיט בכנס הוצג פתרון המשלב את כל יכולות התשתית הווירטואלית של VMware עם כלי האוטומציה והניהול של UC4 ברמת האפליקציות לרוחב הארגון. כמו כן הוצגו המוצרים החדשים של חברת VMware, ובעיקר הושם דגש על ההכרזות החדשות של VMware בנושא גרסה 5 של vSphere.

בנפיט טכנולוג'יס 2010 נרכשה ממייסדיה ביולי 2010 והיא שותפה עסקית של UC4 ,EMC ו-VMware העולמית בישראל. בין לקוחות בנפיט בישראל נמנים בנקים, חברות ביטוח מובילות, חברות תעשייה גדולות, חברות מסחר ושירותים ועוד.

כל אלה משתמשים בכלי האוטומציה והתזמון של UC4, שקיימת משנת 1985 ומעסיקה כ-300 עובדים המתמחים רק בתחום הזה, המניב לה מכירות של כ-100 מיליון דולרים.

עומדים (מימין): אלון דותן, מומחה לינוקס, דבורה כרמון, מנכ"לית בנפיט, ניר כהן, מוביל קבוצת UC4, ארתור פארמר, מנהל ערוצים ב-UC4 העולמית, עדי שור, מנתחת מערכות, ניר מורד, מוביל יישומים, גדי אורן, מוביל פיתוח ויישומים. יושבים (מימין): עידית מור, מנהלת מוצרי UC4, נועם גבעולי, מומחה טכני, יונתן גרינברג, Pre Sale Account manager, אבי כרמון, מנהל פעילות UC4 בישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים